Martine Skrevet 31. August 2012 Rapporter Skrevet 31. August 2012 Jeg trente med hundene i dag, og de at så flinke at jeg ble mer motivert! Også trenger de flere forstyrrelser. Så er det noen som har lyst til å trene litt med oss i helgen? Siter
Anette Skrevet 31. August 2012 Rapporter Skrevet 31. August 2012 Jeg kan bli med, en syk og en valp men gode forstyrrelser kan vi være! når tenkte du? Siter
Martine Skrevet 31. August 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 31. August 2012 Det høres bra ut! vi er jo ikke superflinke akkurat, men forstyrrelser er alltid fint! Når andre kan. Jeg kan stort sett hele helgen Siter
Anette Skrevet 31. August 2012 Rapporter Skrevet 31. August 2012 Det høres bra ut! vi er jo ikke superflinke akkurat, men forstyrrelser er alltid fint! Når andre kan. Jeg kan stort sett hele helgen jeg også Siter
Martine Skrevet 31. August 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 31. August 2012 Hmm... I morgen kanskje? Tenkte meg en tur på Brekke på søndag nemlig! Har du mulighet til å komme til Kjelsås? 1 Siter
Anette Skrevet 31. August 2012 Rapporter Skrevet 31. August 2012 Hmm... I morgen kanskje? Tenkte meg en tur på Brekke på søndag nemlig! Har du mulighet til å komme til Kjelsås? tja,har sikkert det når da? helst litt utpå dagen da jeg sover lenge og gidder ikke stresse i helga og adresse ol? hva med 13-14 elns? Siter
pippin Skrevet 31. August 2012 Rapporter Skrevet 31. August 2012 Jeg vil, jeg vil, men får det ikke til! Jeg jobber fra 13-18 =( Og skal på kino etter jobb.. Æsj... Siter
Recommended Posts