Fillerya Skrevet 30. August 2012 Rapporter Share Skrevet 30. August 2012 Vet ikke helt hvor jeg skal begynne med all hundeshoppingen og ønsker gode forslag. Vet bare hvilken butikk jeg ikke liker Synes forresten at mange nettbutikker har høy porto sånn at om man skal handle noe så lønner det seg å handle mye på en gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arielle Skrevet 30. August 2012 Rapporter Share Skrevet 30. August 2012 Dyr som Hobby! https://www.facebook.com/groups/210757385712894/ Virkelig gode priser og en super service! De sender også men har ikke en nettbutikk, men hvis du tar kontakt med de og sier hva du er på utkikk etter så sender de over info om priser, str osv til deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 30. August 2012 Rapporter Share Skrevet 30. August 2012 Dyresjappa.no har gratis hjemkjøring av fôr i Oslo og Asker/Bærum, og hva man nå ellers trenger å bestille. Topp service også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiloPilo Skrevet 30. August 2012 Rapporter Share Skrevet 30. August 2012 Divinedog.se. Fantastisk billig priser på alt av hurtta og diverse andre produkter. 110 kr i frakt, men jeg slapp unna med toll og merverdiavgift. Kjøpte nylig sele, halsbånd og redningsvest til frøken mi og fikk det til under halv pris i forhold til andre norske nettbutikker. Skal definitivt handle der igjen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 30. August 2012 Rapporter Share Skrevet 30. August 2012 LiloPilo: Slapp du tollen av ren flaks, eller er det ikke toll på hundeutstyr? Eller kryssa de av som "gave" når de sendte? Vurderer å bestille Hurttautstyr derfra selv, men vil jo gjerne bestille litt mer enn en ting når jeg først er igang pga frakten, men da er det jo den tollen da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 31. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. August 2012 Noen som har erfaring med nettdyret.no? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 31. August 2012 Rapporter Share Skrevet 31. August 2012 Jeg sverger til Ebay. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annegru Skrevet 31. August 2012 Rapporter Share Skrevet 31. August 2012 Jeg synes det er veldig hyggelig på 4 Poter på Haslum og Jack and Friends på Kalbakken. Noen ganger er det greiere med en fysisk butikk om man skal kjøpe noe som må prøves først, men det er jo også litt dyrere gjerne, da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ara Skrevet 31. August 2012 Rapporter Share Skrevet 31. August 2012 Noen som har erfaring med nettdyret.no? Jeg har handla en del der. Veldig greit med gratis frakt og man får varene omtrent dagen etter man har bestilt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 31. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. August 2012 Jeg har handla en del der. Veldig greit med gratis frakt og man får varene omtrent dagen etter man har bestilt. Godt å høre for nå har jeg bestilt en masse derfra. Det var den nettbutikken som hadde det meste av det jeg trengte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts