WheatenMali Skrevet 29. August 2012 Rapporter Share Skrevet 29. August 2012 Jeg vil være med 8.september om det blir da, evt førstkommende søndag 2.sept, jeg tar med Oscar, ikke løsslipp og ingen hundehilsing, jeg kan være sosial da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 29. August 2012 Rapporter Share Skrevet 29. August 2012 Søndag 2 sept er jeg på valpeshow og den 8 sept,men ellers er jeg ledig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 29. August 2012 Rapporter Share Skrevet 29. August 2012 så flere kan 9 sept da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 29. August 2012 Rapporter Share Skrevet 29. August 2012 9september funker også for meg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 29. August 2012 Rapporter Share Skrevet 29. August 2012 Jeg kan ikke 9. men det er jo kjipt for meg om det er da flest andre kan. Treff begge dager? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 29. August 2012 Rapporter Share Skrevet 29. August 2012 9 funker her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 29. August 2012 Rapporter Share Skrevet 29. August 2012 Helst 9. for meg, for jeg jobber natt til lørdag. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 29. August 2012 Rapporter Share Skrevet 29. August 2012 Begge dager funker for meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 29. August 2012 Rapporter Share Skrevet 29. August 2012 Ekeberg er bra for oss Men er med andre steder også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 29. August 2012 Rapporter Share Skrevet 29. August 2012 Jeg vil Kan både denne helgen og neste, tror jeg! På søndag er det jo junior NM i LP og agility ved Brekke, hadde egentlig tenkt meg dit for å se på. Men prioriterer treff med dere, altså Vet ikke om jeg kommer meg til Bogstad da, bedre i nærheten av Kjelsås eller Ekeberg Hvis ingen andre kan til helgen Lill, så kan vi jo evt møtes da 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 29. August 2012 Rapporter Share Skrevet 29. August 2012 Jeg vil Kan både denne helgen og neste, tror jeg! På søndag er det jo junior NM i LP og agility ved Brekke, hadde egentlig tenkt meg dit for å se på. Men prioriterer treff med dere, altså Vet ikke om jeg kommer meg til Bogstad da, bedre i nærheten av Kjelsås eller Ekeberg Hvis ingen andre kan til helgen Lill, så kan vi jo evt møtes da jeg kan også 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 29. August 2012 Rapporter Share Skrevet 29. August 2012 Vi kan neste helg og kommer om det er fint vær Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 29. August 2012 Rapporter Share Skrevet 29. August 2012 Jeg kan også nå til helgen. Kan egentlig når som helst, utenom onsdager Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 30. August 2012 Rapporter Share Skrevet 30. August 2012 Forslag til sted, dere som kan til helgen? Foreldrene mine bor på Grefsen, og har inngjerdet hage (hvis vi skulle grille, så kan vi kanskje gjøre det der hvis det er greit for de). De bor like ved en skole med en fotballbane som kan brukes. Må gå ca 200 meter fra de. Eller så har de kirken rett over veien, og der er det en del plass å trene på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 7. September 2012 Rapporter Share Skrevet 7. September 2012 Ble det noe av? Ekeberg på søndag? Hvis ikke stikker vi bare en tur med på Skeid og ser på lp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 7. September 2012 Rapporter Share Skrevet 7. September 2012 Håper det blir noe av for Sansa trenger sosialisering! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 7. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. September 2012 Jeg kommer på søndag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 7. September 2012 Rapporter Share Skrevet 7. September 2012 Jeg kommer også mest sannsynlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 7. September 2012 Rapporter Share Skrevet 7. September 2012 Hvor skal dere møtes? og klokka? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 7. September 2012 Rapporter Share Skrevet 7. September 2012 Siden vi skal være på retrieverklubben i oktober, Ekeberg denne gangen? På "det faste stedet", bakom parkeringen over veien for campingen? Buss 34 stopper rett over veien, og det er god plass. 11-ish? 13-ish? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 7. September 2012 Rapporter Share Skrevet 7. September 2012 Det er greit for meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 7. September 2012 Rapporter Share Skrevet 7. September 2012 Jeg skal rundere kl 10 på mogreina så jeg rekker nok ikke. Kan jo se når jeg er på vei hjemover om det er noen der :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 8. September 2012 Rapporter Share Skrevet 8. September 2012 Blir det noe av i morgen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 8. September 2012 Rapporter Share Skrevet 8. September 2012 Jeg kommer en tur imorgen, 13ish passer best for meg (da får man sovet ut litt). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 8. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. September 2012 Jeg kan ikke Sophia er veldig dårlig, og Lars har allerede en avtale så han kan ikke ta henne :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts