Gå til innhold
Hundesonen.no

Treff/trening/grilling.

Recommended Posts

• Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

vi kan jo se om vi finner på noe i helga for det må bare bilen har litt vondt og stensprut og

Jeg vil Kan både denne helgen og neste, tror jeg! På søndag er det jo junior NM i LP og agility ved Brekke, hadde egentlig tenkt meg dit for å se på. Men prioriterer treff med dere, altså Vet ikke o

jeg kan også

Skrevet

Ekeberg har jo vært suksess flere ganger. Buss, og greit å kjøre med bil.

På lørdag skal jeg gå rally i Drammen, men ellers er det bemerkelsesverdig lite som skjer i helgene framover.

Skrevet

Jeg kan Lørdag 8 september tror jeg. :) Hadde vært kjempehyggelig.

Edit: Stemmer for Bogstad av rent egoistiske grunner :afro:

Skrevet

Jeg kan Lørdag 8 september tror jeg. :) Hadde vært kjempehyggelig.

lørdag 8 fungerer for meg,og da kan jo marianne også :) så kræsjer vi ikke med kenneltreff :P

Skrevet

Lørdag 8 september er jo så lenge til :aww: Men ok da, jeg er med :lol:

vi kan jo se om vi finner på noe i helga for det ;) må bare bilen har litt vondt og stensprut og :gaah:

• Like 1
Skrevet

lørdag 8 fungerer for meg,og da kan jo marianne også :) så kræsjer vi ikke med kenneltreff :P

Nei jeg skrev at jeg kunne søndag. Og det er fordi jeg er på valpeshow med den lille brune den 8. ;)

Skrevet

Lørdag 8 september er jo så lenge til :aww: Men ok da, jeg er med :lol:

Det er jo bare en uke til. Nå i helga kan du jo dra til Drammen og se på hundeshow? :)

Skrevet

Nei nei. Gidder ikke å dra for å se på andre stille ut, det er jo lite vits :D

Er ikke bare utstilling da. Vi skal gå rally lagkonkurranse for første gang! :) (og siden en av tre ekvipasjer har planlagt å diske og bare går for treningens skyld er det ekstra spennende!).

Skrevet

Er ikke bare utstilling da. Vi skal gå rally lagkonkurranse for første gang! :) (og siden en av tre ekvipasjer har planlagt å diske og bare går for treningens skyld er det ekstra spennende!).

:lol: :lol: Nja njo... Kanskje? Hmm. Jeg synes bare som regel ikke sånne settinger er morsomme med mindre jeg har en grunn til å være der :P