Gå til innhold
Hundesonen.no

Bok: "Veien til en Bra Kar"


ingar

Recommended Posts

Denne boken burde være et must for alle hundeeiere. Åpen ærlig og varm...den går rett inn i sjela di og blir der.

Her et et par andre tilbakemeldinger:

"Jeg klarte ikke legge fra meg boka, jeg satt oppe til langt på natt. Når jeg var ferdig satt jeg igjen med en merkelig følelse, en blanding av målløshet, overfull av ord og ærefrykt jeg ikke kan beskrive. Boken din er rett og slett fantastisk genial, fengslende, rørende, kjempemorsom! Tusen tusen takk Merete, for en enestående bok, den er virkelig noe for seg selv.

"Jeg har allerede begynt på boken for andre gang, og liker den bare bedre og bedre. Boken er proppet med kjempegode tips og synsvinkler jeg ikke har sett selv, jeg er så oppriktig glad for at du har delt din kunnskap med oss andre. Ord blir små i forhold til hva jeg vil si."

http://www.hundenett.no/brakar for å lese mer om Merete og hennes verden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ingar

Jeg har desverre ikke lest boken, men kjenner forfatteren og vet hva hun står for - så da kan det bli vanskelig å være uening i treningsfilosofien hennes.  

Lurifaks

Ja ikke sant? Jeg kjenner også Merete godt og hun gjør noe med de som treffer henne. Det ligger noe udefinerbart rundt henne som går inn i sjela di og som boken også gjenspeiler. Man blir blottstillt...på en positiv måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...