LiloPilo Skrevet 26. August 2012 Rapporter Share Skrevet 26. August 2012 Her er mine to gledesspredere; BIA, som er 50 % Border Collie, 25 % Engelsk springer spaniel og 25 % Engelsk setter. Utrolig at en slik gatemiks kan resultere i en så vakker skapning. Hun er like god som hun er vakker! Bia er 9,5 år gammel og den beste konfirmasjonspresangen jeg kunne fått LILO, som er en staffordshire Bull Terrier tispe på 4,5 måneder. Hun er hel-skjønn på alle måter og sørger for at matmor og Bia har noe å gjøre hele dagen. Lilo blir med tiden pent nødt til å delta på utstillig, noe jeg gleder meg veldig til. Utover det er disse to frøknene herlige tur kamerater og verdens beste selskap for meg og samboer. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shira Skrevet 26. August 2012 Rapporter Share Skrevet 26. August 2012 Kjempe fine hunder. gleder meg til å se flere bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiloPilo Skrevet 27. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. August 2012 Bestevenner! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 28. August 2012 Rapporter Share Skrevet 28. August 2012 Nydelige begge to! Lilo har jammen vokst, på det første bildet ser hun jo ut som ei lita dame allerede Prikk lik Melvin da, man ser så godt at de er søsken synes jeg. Har dere planlagt å delta på noen utstillinger utover høsten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillemunn Skrevet 28. August 2012 Rapporter Share Skrevet 28. August 2012 Søtinger! Lilo ser dobbelt så stor ut som Hayley på det bilde der! hehe Er det noen av dere som skal på valpeshowet i drøbak 8 september? hadde vært morsomt å sett flere av b kull bebisene der! vi har hvertfall meldt oss på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 28. August 2012 Rapporter Share Skrevet 28. August 2012 Er det noen av dere som skal på valpeshowet i drøbak 8 september? hadde vært morsomt å sett flere av b kull bebisene der! vi har hvertfall meldt oss på Det har jeg ikke fått med meg, men hadde jo egentlig vært veldig gøy. Ser at påmeldingsfristen har gått ut da, men satster på at vi får tatt oss en tur og sett på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillemunn Skrevet 28. August 2012 Rapporter Share Skrevet 28. August 2012 Hvis du sender en mail til drøbak hundeklubb og spør pent om å få melde på, så tror jeg de godtar en påmelding noen dager etter fristen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiloPilo Skrevet 29. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. August 2012 Å, det hadde vært morsomt å få til! Vi har ikke trent sånn veldig mye på utstillingsferdigheter enda da! Hehe... Hun er flink til å gå i ring og stå med mindre det ikke skjer noe mer spennende rundt henne. Har sendt mail nå, så får vi se om det lar seg gjøre. Uansett tar vi turen for å se hvordan dette fungerer og "øve" på store folkemengder. Lilo ser monsterstor ut på det første bildet ja! Hun ser ikke sååå stor ut i virkeligheten. Men veide henne i går, og snuppa har passert 12,5 kilo. Var hos Bullbraaten's på søndag , og det var ikke mye forskjell på Lilo og Cindy nå. De er i grunn veldig like! Håper på å se dere begge i drøbak Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 29. August 2012 Rapporter Share Skrevet 29. August 2012 Melvin er og blitt kjempeflink til å gå og stå når det ikke skjer andre ting rundt han Med så mange andre hunder og mennesker ser jeg for meg at det blir litt for spennende til å høre på meg For ikke å snakke om at dommeren vil få seg en Melvin-suss eller to på nesa Men det hadde jo vært fint for treningens skyld Må bare dra innom jobb etter skolen i dag og sjekke om jeg jobber den lørdagen, så sender jeg mail om vi kan få melde oss på vi og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiloPilo Skrevet 29. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. August 2012 Artig! Ja, Lilo er relativt spandabel med nussene sine hun også! Vil helst vaske hele ansiktet til de hun møter Men øvelse gjør mester, så man må jo bare starte et sted Så lenge hun ikke får Lilo-raptus i ringen skal vi nok klare å gjøre noe bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillemunn Skrevet 29. August 2012 Rapporter Share Skrevet 29. August 2012 Her har det vært utstillingstrening fra dag en! så nå blir det spennende å se om det fungerer i praksis Vi prøver å trene i så forkjellige miljøer som mulig og ikke bare hjemme i hagen. Får også fremmende til å se på tenner og kropp, slik at hun blir vant til det uten å få helt hilseraptus, hehe. Men oppdater her om det ordner seg med påmeldingen for dere da, hadde vært kjempe gøy om fler fra bullbraaten stilte ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiloPilo Skrevet 29. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. August 2012 Fikk mail nå! Det lot seg ikke gjøre. Men vi tar likevel turen for å se hvordan dette foregår Satser på utstilling i Askim 29-30. september jeg da. Når på dagen lørdag 8. skal dere stille da? Hadde vært morro å se Hayley i ringen Vet du om det er det mange staffebebier påmeldt i 4-6 mnd klassen? Vi har trent en del på å gå i ring både i hagen, på parkeringsplasser og ulike miljøer fra dag én her i gården også. Lilo tåler mye forstyrrelser før hun kopler ut, men når det gjelder folk og dyr, spesielt barn, DA forlater hun min verden! Hehe.. Men det er først når folk og dyr møter blikket hennes, snakker til henne osv. Får hun øyekontakt med folk som snakker "duddi-dutt", så er hun solgt! Da er selv en håndfull med godbiter, fiskekaker og diverse uinteressant! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillemunn Skrevet 29. August 2012 Rapporter Share Skrevet 29. August 2012 Det var dumt! Jeg har enda ikke motatt startnummer og slike ting, så sendte en mail til de nå. Da får jeg sett når vi skal i ringen og hvor mange som er påmeldt osv Kjenner igjen det! hehe, konsentrasjonen blir begreneset når man prøver å trene ute blant mennesker, hunder og andre dyr. Da blir alt mye mere spennende en pølsebiten jeg prøver å holde foran ansiktet hennes Men hadde uansett vært koslig å få hilst på dere i drøbak hvis dere tar turen for å titte Hayley har enda ikke hilst på noen av søskene sine siden vi hentet henne. Vi melder oss også på i askim om jeg ikke jobber den lørdagen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 29. August 2012 Rapporter Share Skrevet 29. August 2012 Ja det var dumt da. Ser at jeg uansett jobber den lørdagen, hadde jo vært SÅ gøy å kommet og sett på dere! Vi får få til et treff snart da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiloPilo Skrevet 31. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. August 2012 Lilo og jeg trener på utstillingsferdigheter Første gang i ringen i morgen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 31. August 2012 Rapporter Share Skrevet 31. August 2012 Masse lykke til i morgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillemunn Skrevet 31. August 2012 Rapporter Share Skrevet 31. August 2012 Lykke til! oppdater oss på resultatene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiloPilo Skrevet 9. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. September 2012 Da har jeg laget min første utstillingsline 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bea Skrevet 9. September 2012 Rapporter Share Skrevet 9. September 2012 Bia <3 og Lilo <3 Skikkelig nydelige hunder begge to! Nydelig utstillingsbånd du har laget! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiloPilo Skrevet 9. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. September 2012 Takk! Ja, de sprer mye glede de to 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiloPilo Skrevet 9. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2012 Lillegull vokser altfor fort! Lilo er nå 6 mnd og har blitt en flott, liten dame. Hun er tidenes sofagris og aldri har jeg vært borti MAKAN TIL KOSEDYR Hun er fantastisk snill og rar! Her koser Lilo og Bia seg på hyttetur med sine beste venner; schæferne Jola og Mandy! Fire flotte vesner som koser seg på dagstur i skogen. Lilo må ufrivillig vente litt med slike ekspedisjoner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 9. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2012 Så herlig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiloPilo Skrevet 25. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2013 Lilo har nå blitt 9 mnd og vel så det Fortsatt tidenes største kosedyr!! Snø er VELDIG GØY! Og med frakken på går vi med glede ut selv når gradestokken viser - 15 C. Superwoman! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nolte Skrevet 25. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2013 Fine hunder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 25. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2013 Kjempefine Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts