Hellhounds Skrevet 25. August 2012 Rapporter Share Skrevet 25. August 2012 Jeg skal nå avlive en hund, og skal teste denne for alaskan husky encephalopathy samtidig ved obduksjon. Er det noen av dere som vet om man får dette ved NVH uten kostnader så lenge man avliver (og betaler avlivningen) ved NVH? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 25. August 2012 Rapporter Share Skrevet 25. August 2012 Jeg vet ikke om du må betale for det ved avliving der, men jeg har sendt inn to valper til obduksjon og det kostet 600kr, så prisen var ikke avskrekkende i hvertfall. Ring og spør på poliklinikken eller ring direkte til patologisk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hellhounds Skrevet 25. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. August 2012 Takk for svar Det skal jeg gjøre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 25. August 2012 Rapporter Share Skrevet 25. August 2012 Jeg leverte Dina til obduksjon på NVH, og siden hun ble brukt i studiesammenheng, betalte jeg ikke noe for selve obduksjonen, bare for avlivningen. Men det er bare noen dager i uka de tar inn hunder for sånne obduksjoner, mener jeg å huske. Vi var inne på en onsdag. Men ring poliklinikken, de svarer på det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hellhounds Skrevet 26. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. August 2012 Viser seg at jeg har ikke noe sted å ha hunden inntil vi får time, så da må hun avlives et annet sted... Da blir det ikke noen obduksjon, dessverre... Uansett, takk for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts