Benedicte Skrevet 20. August 2012 Rapporter Skrevet 20. August 2012 Vi vurderer en tur til Italia i påskeferien, og helst et sted der det er størst sjanse for varmt, fint vær og muligheten til å besøke vingårder og dra på vinsmaking :-) Gjerne også et sted med shoppingmuligheter til meg! Noen soniser som har tips? Siter
Bård Skrevet 20. August 2012 Rapporter Skrevet 20. August 2012 Noen soniser som har tips? Nei... Men du? Kanke jeg få bli me a???? 1 Siter
lucy Skrevet 21. August 2012 Rapporter Skrevet 21. August 2012 Toscana er jo vakkert, og et bra vinområde Kjempevarmt kan man vel ikke forvente noe sted i Italia på den tiden, men kan så absolutt få fin temperatur i Toscana i månedsskiftet mars/april Siter
simira Skrevet 21. August 2012 Rapporter Skrevet 21. August 2012 Toscana, ja. Jeg var der i oktober, da var det i underkant av 20 grader og helt fint. I påsken er det nok litt varmere. Siter
Benedicte Skrevet 21. August 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 21. August 2012 Takk for svar! Hva tror dere om Sicilia? Ser at gjennomsmittstemperaturen der er hakket høyere enn f.eks Pisa. Siter
Guest janson Skrevet 21. August 2012 Rapporter Skrevet 21. August 2012 Takk for svar! Hva tror dere om Sicilia? Ser at gjennomsmittstemperaturen der er hakket høyere enn f.eks Pisa. Jeg reiste til Sicilia på sommeren noen år siden og hadde vel omtrent beste ferien noensinne. Kjempefin øy og jeg har SÅ lyst til å reise tilbake. Siter
simira Skrevet 21. August 2012 Rapporter Skrevet 21. August 2012 Jeg har inntrykk av at Sicilia er mer gamle slott enn vinsmaking, men de har garantert noe der også. Vet ikke helt med shoppinga da... men ja, det er en del varmere der. Tipper Sicilia i april er ganske norsk sommer jeg. Siter
Recommended Posts