Espen Skrevet 31. August 2012 Rapporter Share Skrevet 31. August 2012 Har testet æ-ø-å på ipad nå (safari) og det funker.. For å resette på ipad / iphone Trykk home knappen 2 ganger Finn safari i taskbar og trykk på den til du får en rød sirkel med hvit strek Trykk på røde sirkelen med hvit strek Åpne safari igjen Til høyre for der du skriver adressen finner du refresh knappen. Gå inn på hundesonen.no/forum og trykk på den.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarpeSkrotum Skrevet 31. August 2012 Rapporter Share Skrevet 31. August 2012 Jøss, der var ikonene tilbake til meg iallefall. (tok både F5 og en CTRL+F5 ) Windows 7 - Firefox. For de som lurer på sine enheter/nettlesere, så ta et lite søk på f.eks "ipad refresh cache" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 31. August 2012 Rapporter Share Skrevet 31. August 2012 Fortsatt blått spmtegn her.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Skrevet 31. August 2012 Rapporter Share Skrevet 31. August 2012 Fortsatt blått spmtegn her.. Les innlegget mitt over og sjekk linken til KarpeSkrotum Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 31. August 2012 Rapporter Share Skrevet 31. August 2012 http://hundesonen.no/forum/topic/64651-akkurat-naa/page__st__2920#entry1332843 veldig æøå feil på de to der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 31. August 2012 Rapporter Share Skrevet 31. August 2012 Les innlegget mitt over og sjekk linken til KarpeSkrotum Gjort og gjort. Ingen endring Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Skrevet 31. August 2012 Rapporter Share Skrevet 31. August 2012 Gjort og gjort. Ingen endring Prøv og restart iphone? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 31. August 2012 Rapporter Share Skrevet 31. August 2012 Gidder ikke nå, skal teste i morgen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraS Skrevet 31. August 2012 Rapporter Share Skrevet 31. August 2012 Ting fungerer ikke helt når jeg skal skrive innlegg.. Alle funksjonene som for eksempel skriftfarge, fet skrift, skråskrift osv osv osv er borte. Jeg kan lete meg frem til de ved å holde musa over der jeg tror de er, og da dukker de opp. Smileysknappen har vært borte, men er her igjen nå ser jeg. Sånn: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 31. August 2012 Rapporter Share Skrevet 31. August 2012 Æ tar en trøndertest på iPad. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 31. August 2012 Rapporter Share Skrevet 31. August 2012 Æ tar en ny trøndertest på iPad. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 31. August 2012 Rapporter Share Skrevet 31. August 2012 Tæst Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 31. August 2012 Rapporter Share Skrevet 31. August 2012 Yeah, det funker fortsatt ikke på iPad. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 31. August 2012 Rapporter Share Skrevet 31. August 2012 jippi nå kan jeg se alle tegn i boksene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraS Skrevet 31. August 2012 Rapporter Share Skrevet 31. August 2012 NÆH!! Nå er alt i orden her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Skrevet 31. August 2012 Rapporter Share Skrevet 31. August 2012 Æøå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 31. August 2012 Rapporter Share Skrevet 31. August 2012 Ting er ikke orden her - men bedring er det! Jeg ser smileys-ruta og alle tegnene men de er helt grået ut og jeg får ikke klikket på dem. Videre så er piltastene til drop down menyene ved siden av skrift og størrelse utenfor editor-rammen. Hilsen Slasher 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavEmil Skrevet 1. September 2012 Rapporter Share Skrevet 1. September 2012 No er alt i orden her, på IE, både i hurtigsvar og fullsvar . Takk for innsatsen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 1. September 2012 Rapporter Share Skrevet 1. September 2012 Alt i orden her også nå, Data = Opera og på tlf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 1. September 2012 Rapporter Share Skrevet 1. September 2012 Hurra! Alt i orden på jobb- pcen i hvert fall, skal sjekke laptopen når jeg kommer hjem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miriam Skrevet 1. September 2012 Rapporter Share Skrevet 1. September 2012 Nice! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet 1. September 2012 Rapporter Share Skrevet 1. September 2012 Har slettet alle kakene og lugget inn på nytt. Smily-ikonet er tilbake.. men resten av tekstformateringen er ikke der... Mens i Crome fungerer det... Kanskje noe som er blitt hengende igjen, som ikke er slettet... (win7, FF 15) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet 1. September 2012 Rapporter Share Skrevet 1. September 2012 Tipper det var "Frakoblet nettsidedata" som må slettes. Nå er alt normalt i FF15 her også. Takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 1. September 2012 Rapporter Share Skrevet 1. September 2012 Wohoo, trykka ctrl+f5 for ente gang, og nå er alt som normalt ) Firefox Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 1. September 2012 Rapporter Share Skrevet 1. September 2012 Er det noen bedring idag mon tro? Smiley er fortsatt graaet ut, skrifttyper etc også.. da er det aa forsoeke:æ ø å Haaper det funker idag da. er saa lei av aa vaere en slasher! edit: æ ø å så fine ut! Men hva med smileyene.. man klarer seg ikke uten smileys altså Men saa fungerte ikke æ ø å allikevel? Sukk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts