Gå til innhold
Hundesonen.no

Nesbyen


Sasha&Kiara
 Share

Recommended Posts

Ja vi begynte så smått idag, med valpeshow :)

Vi hadde ingen valp, men ene valpen jeg solgte her kom for å stille idag. Var såååå spent, hehe.

4 hannhunder og 1 tispe, så motstanden hans skulle det ikke være noe i veien med.

Valpekjøperen lurte på om jeg ville stille han, men jeg syns hun kunne gjøre det selv siden da blir det lettere for hun senere og jeg kanskje ikke var der. :)

Han var litt ujevn i bevegelsene sine, som dommeren også påpekte, men han er nå bare 5mnd, og det var første gang både for han og eieren. Så jeg syns de var så flink att. :)

De ble til slutt 3. beste hannvalp, men grådig gode kritikker. :D Og det syns jeg jo var kjempegøy :D

Meget lovende avsluttet dommeren med. :D Så da blir jeg kry, hehe. :D

Imorra og søndag er det Santos som står for tur i junior klassen. :D

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imouto fikk excellent og blei andre beste tispe i åpen klasse uten ck. Håper det ikke er sol i morgen, så bikkja kanskje gidder å løpe og oppføre seg på bord. :lol:

Har snakka med masse hyggelige soniser i dag, og kan vel trygt oppsummere dagen som svært vellykka. Vi er da et team her på Nesbyen! :) I kveld blir det sjampis for å feire!

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imouto fikk excellent og blei andre beste tispe i åpen klasse uten ck. Håper det ikke er sol i morgen, så bikkja kanskje gidder å løpe og oppføre seg på bord. :lol:

Har snakka med masse hyggelige soniser i dag, og kan vel trygt oppsummere dagen som svært vellykka. Vi er da et team her på Nesbyen! :) I kveld blir det sjampis for å feire!

Grattis med excellent og heia god løping og bordoppførsel i morgen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde virkelig en god dag i dag, resultatet ble til slutt BIM og cert på verdens søteste Lexi :Dtror lykkehylene mine hørtes over hele Nesbyen :lol:

Yup :lol: Så var hun vel verdt et hyl eller to da, vakre lille :wub: Gratulerer så mye igjen!

(Og et lite bilde, fargene blir litt rare, men jeg ser ingenting på min usedvanlig teite laptop ;)) :

7712527574_bd856aefa8_z.jpg

Så til oss, lille Jollen min vant klassen sin og ble andre beste tispe med cert! Jeg er superfornøyd med lille nakendyret, vi har virkelig hatt to veldig fine helger nå :ahappy:

Bilde fra forrige helg:

7677936066_86a92f027e_z.jpg

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lexi var jo bare superduper søt! Og selvfølgelig de to røde farer og :wub: :wub:

Ikke noen høydare for oss, Lørdag ble Trym nr 2 i åpen uten CK og Tuva nr 2 i ch uten CK. Idag ble Trym nr 2 i åpen med CK og 4 BHK, Tuva ble nr 1 i CH med CK og 3 BTK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yup :lol: Så var hun vel verdt et hyl eller to da, vakre lille :wub: Gratulerer så mye igjen!

Så til oss, lille Jollen min vant klassen sin og ble andre beste tispe med cert! Jeg er superfornøyd med lille nakendyret, vi har virkelig hatt to veldig fine helger nå :ahappy:

Tusen takk, og gratulerer igjen du også - virkelig vakker er hun :) Og takk for at du ville ta bilde av det lille, slitne bøllefrøet mitt ;)

Lexi var jo bare superduper søt! Og selvfølgelig de to røde farer og :wub: :wub:

Takktakk, jeg synes det selv også :lol: Og den gjengen din er jo helt nydelig :wub:

I dag fortsatte vi med gode resultater - hun ble i dag 2BTK, med res.cert :D Hun er så flink og skjønn den derre lille berta mi :wub: Tror jeg nesten var gladere i dag enn i går, og grunnen kommer nok seinere i tråden her tenker jeg :whistle:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dag, nye muligheter! Og jaggu regna det!

Imouto var helt død før vi skulle inn i ringen, i den utstrekning at Monica som sto og så på fniste medfølende. :lol:

Jeg var kjempenervøs, og det pleier jeg ikke å bli, men når jeg så hvordan dommeren holdt bikkjene i ei skrustikke og brukte absurd lang tid på dem på bordet, tenkte jeg mitt om å stille knertis for henne. Men så begynte det å regne litt skikkelig, så vi klinte til. På bordet sto hun som en banan vendt utover, men samtidig jobba hun så hardt med seg sjøl at det var helt rørende. Hun holdt øyekontakt med dommer hele tida mens kritikken blei skrevet og hodet blei holdt fast og hadde en sånn varme i blikket og en så avslappa mine at det overhodet ikke sto i stil med resten av kroppen. Dommeren syntes hun var kjempeflott, og skrøyt masse av henne. Hun var eneste tispa fra åpen klasse med ck, og i konkurransen vant hun og fikk sitt tredje norske cert og blei BIM!

Jeg var så stolt av jenta mi som jobber sånn med seg sjøl og som blir så fornøyd og glad når mamsen griner av glede, skryter og surrer noe voldsomt med rekkefølgen og ikke skjønner at det også blir BIR/BIM-finale! :lol:

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi :D

Ble jo kanon for deg å da :D

Gratulerer sååååå masse :D

Santos fikk flat rød igår, litt skuffendes, men men...

Men idag fikk han CK og ble 2. beste hannhund av 4 :D

Og han fikk da CERT :jump: :jump: :jump:

Jippi :D

Da mangler bare stor certet på lillegutt på 11mnd :w00t: :w00t:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe fornøyd med Tindra som til tross ikke hadde fokus i det hele tatt i dag,løpetid,ikke ville ha godis og høy haleføring så gikk hun ut som nr 2 i sin klasse med ck..Arla fikk exc,ck,btk,cert og bir..I gruppa blei hun tatt ut som en av de seks som ble igjen,men uplassert :bananas:

Gratulerer så mye til alle dere andre spesiellt Sandra som bare er så søt med tårer og det hele :D

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til masse flotte resultater!

Freke dro meg seg 2x BIR og cert og "hele pakka" denne helgen, men ingen gruppeplasseringer. Til tross for regn og hund med (litt for mye) fart idag :lol: (han galloperte likesågodt i grupperingen)

"fjortisen" har nå 9 norske cert, hvorav 3 på NKK. Gleder meg til han fyller 2 år og forhåpentligvis ikke lenge etter kan stilles i CH klassen :)

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til masse flotte resultater!

Freke dro meg seg 2x BIR og cert og "hele pakka" denne helgen, men ingen gruppeplasseringer. Til tross for regn og hund med (litt for mye) fart idag :lol: (han galloperte likesågodt i grupperingen)

"fjortisen" har nå 9 norske cert, hvorav 3 på NKK. Gleder meg til han fyller 2 år og forhåpentligvis ikke lenge etter kan stilles i CH klassen :)

Jeg må bare si at alle vi bare WOOOOW når han entra gruppa!
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til masse flotte resultater!

Freke dro meg seg 2x BIR og cert og "hele pakka" denne helgen, men ingen gruppeplasseringer. Til tross for regn og hund med (litt for mye) fart idag :lol: (han galloperte likesågodt i grupperingen)

"fjortisen" har nå 9 norske cert, hvorav 3 på NKK. Gleder meg til han fyller 2 år og forhåpentligvis ikke lenge etter kan stilles i CH klassen :)

Så det var din som jeg satt og siklet på utenfor grupperingen igår altså ;) Han er bare lekker :D

Gigi'en snappet med seg 2 x BIR og det ble jaggu en BIG-4 på henne i går. I dag bælregnet det jo, så ingen av oss var vel særlig strålende i ringen ;) Men, en lyckat helg ble det :)

Og en ekstra grattis til Eliandrea og "barnebarnet" :wub:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Gratulerer alle!

..og Eli Andrea - Jolie er supersøt :)

Selv tok vi turen til Sverige i helgen hvor Noah fikk sin eksteriørbeskrivelse og dermed kan tittulere seg KORAD, i tillegg fikk han excellent og ble fjerde beste champion med CK på utstilling. Hermine knallet til med BIR og en BIS6 på uoffisiell utstilling. Laaang tur, men veldig hyggelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, og gratulerer igjen du også - virkelig vakker er hun :) Og takk for at du ville ta bilde av det lille, slitne bøllefrøet mitt ;)

Tusen takk :ahappy: Og bare kjekt å ta bilder, hun er nydelig og så trivelig =))

I dag fortsatte vi med gode resultater - hun ble i dag 2BTK, med res.cert :D Hun er så flink og skjønn den derre lille berta mi :wub: Tror jeg nesten var gladere i dag enn i går, og grunnen kommer nok seinere i tråden her tenker jeg :whistle:

Og gratulerer!

*klipp*

Gratulerer så mye, flink og vakker jente!

Freke dro meg seg 2x BIR og cert og "hele pakka" denne helgen, men ingen gruppeplasseringer. Til tross for regn og hund med (litt for mye) fart idag :lol: (han galloperte likesågodt i grupperingen)

"fjortisen" har nå 9 norske cert, hvorav 3 på NKK. Gleder meg til han fyller 2 år og forhåpentligvis ikke lenge etter kan stilles i CH klassen :)

Gratulerer!

Gigi'en snappet med seg 2 x BIR og det ble jaggu en BIG-4 på henne i går. I dag bælregnet det jo, så ingen av oss var vel særlig strålende i ringen ;) Men, en lyckat helg ble det :)

Og en ekstra grattis til Eliandrea og "barnebarnet" :wub:

Tusen takk, og gratulerer så mye igjen, dette året har bare vært fantastisk for dere - utrolig gøy! :ahappy:

Gratulerer alle!

..og Eli Andrea - Jolie er supersøt :)

Selv tok vi turen til Sverige i helgen hvor Noah fikk sin eksteriørbeskrivelse og dermed kan tittulere seg KORAD, i tillegg fikk han excellent og ble fjerde beste champion med CK på utstilling. Hermine knallet til med BIR og en BIS6 på uoffisiell utstilling. Laaang tur, men veldig hyggelig.

Tusen takk skal du ha, veldig kjekt å høre! Og gratulerer så mye strålende resultater i Sverige og ny tittel på Noah, knallbra! :D

I går vant Jolie klassen sin med exc, men dommer mente hun skulle ha litt mer tid så det ble med det. Han syns hun var meget lovende så vi skal ikke klage, nå har hun i tillegg plukket to cert og et BIM på to helger 13 måneder gammel og helt nedrøytet så... Jeg er veldig, veldig førnøyd! :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...