Bananen Skrevet 1. August 2012 Rapporter Skrevet 1. August 2012 Poster allikevel, jeg! Men jeg glemte det sånn halvveis underveis (med masse ekstraveiser!). For jeg har jobbfri, da flyr klokka fra meg. Jeg husker ikke tidspunkt, men det første bildet er fra kl. 11 da jeg kom på det. Kl. 11. Gutta har fått mat, og Kamar er ute for å se om han skal gjøre noe fornuftig. Pøbel slapper av. Rundt 12. Ute og ser om det passer HMK (Hans Majestets Kamar) å gjøre fornødne ting. Han MÅ, men det er ikke alltid det passer ham å gjøre det (han gjorde for øvrig noe en halvtime senere). Kamar har funnet ny soveplass. Jippi har lært han basenjimanerer. Hoppe opp i vinduet og sole seg. Basseluskliv! Vi sjekker ut favorittbadestedet. Men der var det massevis av folk. Det der er egentlig ikke en parkeringsplass. Sånn egentlig, selv om det ser sånn ut. Så vi dro. Mjøsa er alltid en slager! Var det sånn obligatorisk å balansere på store steiner man fant? Kamar kan, og det nesten midt utpå grunnvannet (nesten!)! Pøbel dusjet etter Mjøsbadet. Da står vi ute en stund og lufttørker. Kamar sin spesielle måte å kreve kos på. Han har sett på Pøbel, at man går denne veien for kos. Kamar med alle beina sine. Så glemte vi å ta flere bilder. 3 Siter
Ganzie Skrevet 1. August 2012 Rapporter Skrevet 1. August 2012 Finvær? Urettferdig Du har så skjønne voffer Siter
Bananen Skrevet 1. August 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 1. August 2012 Finvær? Urettferdig Du har så skjønne voffer To og en halv dag på rad og greier! Takketakk! De er det. Hjertebarna mine. Siter
tm100021 Skrevet 2. August 2012 Rapporter Skrevet 2. August 2012 Jeg tenkte også på finværet! Søte rumpa til Kamar! Skillingsbolle hale Siter
Bananen Skrevet 2. August 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 2. August 2012 Jeg tenkte også på finværet! Søte rumpa til Kamar! Skillingsbolle hale Jaaa. Sant den er søt?? Også er han så flink til å vrikke litt på den når han går. Siter
Raksha Skrevet 2. August 2012 Rapporter Skrevet 2. August 2012 Åååh HMK Må jeg nok stjele til Kasko altså. Han går under "hans høyhet" Eventuelt "hans lavhet" siden han ikke er så stor. Fiiine gutta! Siter
Bananen Skrevet 2. August 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 2. August 2012 Åååh HMK Må jeg nok stjele til Kasko altså. Han går under "hans høyhet" Eventuelt "hans lavhet" siden han ikke er så stor. Fiiine gutta! Hans høyhet er bra, uansett om man er lav, sier Kamar. 1 Siter
Recommended Posts