Annegru Skrevet 30. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2012 Plutselig så likte lille valpen, som ellers ikke er vanntett, å bade... Så da lurer jeg på om noen har tips til leker som flyter som vi kan kaste uti og hente opp fra vannet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 30. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2012 Kong aqua, flyter et par - tre badesesonger ihvertfall Starmark ball med og uten tau, ble kljøpt for en mnds tid sinden. So far, so good Wet wubba kong, kjøpt inn nylig, ikke testet i vann enda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 30. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2012 Rogz Lighthouse! Flatten min digger den. Lett, lett å se og flyter som bare det. Dessuten er det en kastesnor der også. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annegru Skrevet 30. Juli 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2012 Den aqua-kongen så fin ut. Robert er glad i Kong Og den Lighthouse-leken var stilig! Men kanskje litt stor for en liten gårdshundmunn.... Får se om jeg finner den i en butikk så jeg kan gjøre størrelsesvurdering.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 30. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2012 Den aqua-kongen så fin ut. Robert er glad i Kong Og den Lighthouse-leken var stilig! Men kanskje litt stor for en liten gårdshundmunn.... Får se om jeg finner den i en butikk så jeg kan gjøre størrelsesvurdering.. En venninne har den til dalmisen sin, så den er nok ikke for liten til en dsg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 30. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2012 Den aqua-kongen så fin ut. Robert er glad i Kong Og den Lighthouse-leken var stilig! Men kanskje litt stor for en liten gårdshundmunn.... Får se om jeg finner den i en butikk så jeg kan gjøre størrelsesvurdering.. Kamar bærer den lett, og basenjien er jo ikke stort større enn gårdshunden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiO Skrevet 30. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2012 Lighthouse badeleke til hund, står angitt størrelse 225 x 60 mm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 30. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2012 Aqua kong! Eller diverse produkter fra Orka, supre leker som spretter, flyter, og er veldig holdbare for tyggeglade hunder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 30. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2012 Jeg har Kong wubba wet. Den flyter og er myk å bite i. Hunden liker den godt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 30. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2012 Jeg har wubba med våtdrakt, den flyter som bare det den - jeg mangler bare badeglade hunder som gidder å hente den så jeg slipper å gå ut i det kalde vannet å hente den selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 30. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2012 Men den wubbakongen finnes vel bare i stor? Jeg har ikke sett den i small ihvertfall... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hampus Skrevet 30. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2012 Rogz Lighthouse! Flatten min digger den. Lett, lett å se og flyter som bare det. Dessuten er det en kastesnor der også. Denne har jegog. Den er genial! Og hundene elsker den. Den fungerer fint i en liten gårdshundmunn også. Både Hampus (gårdis) og Gåttfred ( bostonterrier ) leker fint med denne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annegru Skrevet 30. Juli 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2012 En venninne har den til dalmisen sin, så den er nok ikke for liten til en dsg Kamar bærer den lett, og basenjien er jo ikke stort større enn gårdshunden? Denne har jegog. Den er genial! Og hundene elsker den. Den fungerer fint i en liten gårdshundmunn også. Både Hampus (gårdis) og Gåttfred ( bostonterrier ) leker fint med denne. OK, da er den nok passe stor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annegru Skrevet 30. Juli 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2012 Aqua kong! Eller diverse produkter fra Orka, supre leker som spretter, flyter, og er veldig holdbare for tyggeglade hunder. Den Orka-leken var stilig den og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 30. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2012 Jeg bruker bare en god gammaldags pipeball jeg. Funker fint Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 30. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2012 Jeg slenger meg på og anbefaler den lighthouse leken. Vi har hatt noen episoder her med en "litt" frustrert curly som ikke ser ballen jeg har kastet halveis ut på tjernet og som svømmer og svømmer og piper av frustrasjon. Det slipper du med lighthouset! Og tror det skulle gå helt fint for en DSG, som regel undervurderer folk hundene sine. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annegru Skrevet 30. Juli 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2012 Nå ble det en sånn våtdrakt-wubba. Tenkte å dra ut og bade i dag og fant ingen lighthouse, det får bli neste leke-investering Våtdrakt-wubba var litt stor, men ikke så tung. Og den var stor suksess på gresset, iallefall. Vi skal ut og teste den nå hvert øyeblikk. Han sitter faktisk med den i munnen nå og lurer på om vi ikke snart skal avgårde... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 30. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2012 Aïda kan ikke ha store leker i vannet, for da svelger hun halve havet Hun skal jo bite over den største delen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annegru Skrevet 3. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. August 2012 Den våtdrakt-wubbaen var morsomst å leke med hjemme, den... På stranden er det bare pinner som gjelder fortsatt. Så store som mulig. Gjerne trær... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts