Gå til innhold
Hundesonen.no

Leke som flyter


Recommended Posts

Den aqua-kongen så fin ut. Robert er glad i Kong :)

Og den Lighthouse-leken var stilig! Men kanskje litt stor for en liten gårdshundmunn.... Får se om jeg finner den i en butikk så jeg kan gjøre størrelsesvurdering..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den aqua-kongen så fin ut. Robert er glad i Kong :)

Og den Lighthouse-leken var stilig! Men kanskje litt stor for en liten gårdshundmunn.... Får se om jeg finner den i en butikk så jeg kan gjøre størrelsesvurdering..

En venninne har den til dalmisen sin, så den er nok ikke for liten til en dsg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den aqua-kongen så fin ut. Robert er glad i Kong :)

Og den Lighthouse-leken var stilig! Men kanskje litt stor for en liten gårdshundmunn.... Får se om jeg finner den i en butikk så jeg kan gjøre størrelsesvurdering..

Kamar bærer den lett, og basenjien er jo ikke stort større enn gårdshunden? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Jeg har wubba med våtdrakt, den flyter som bare det den - jeg mangler bare badeglade hunder som gidder å hente den så jeg slipper å gå ut i det kalde vannet å hente den selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7657375522_5a861a6f4c_c.jpg

7657376430_42390c052e_c.jpg

7657377138_a82b46b828_c.jpg

Rogz Lighthouse! Flatten min digger den. Lett, lett å se og flyter som bare det. Dessuten er det en kastesnor der også. :)

Denne har jegog.

Den er genial!

Og hundene elsker den.

Den fungerer fint i en liten gårdshundmunn også.

Både Hampus (gårdis) og Gåttfred ( bostonterrier ) leker fint med denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venninne har den til dalmisen sin, så den er nok ikke for liten til en dsg :P

Kamar bærer den lett, og basenjien er jo ikke stort større enn gårdshunden? :)

Denne har jegog.

Den er genial!

Og hundene elsker den.

Den fungerer fint i en liten gårdshundmunn også.

Både Hampus (gårdis) og Gåttfred ( bostonterrier ) leker fint med denne.

OK, da er den nok passe stor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slenger meg på og anbefaler den lighthouse leken. Vi har hatt noen episoder her med en "litt" frustrert curly som ikke ser ballen jeg har kastet halveis ut på tjernet og som svømmer og svømmer og piper av frustrasjon. Det slipper du med lighthouset! :) Og tror det skulle gå helt fint for en DSG, som regel undervurderer folk hundene sine. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble det en sånn våtdrakt-wubba. Tenkte å dra ut og bade i dag og fant ingen lighthouse, det får bli neste leke-investering :)

Våtdrakt-wubba var litt stor, men ikke så tung. Og den var stor suksess på gresset, iallefall. Vi skal ut og teste den nå hvert øyeblikk. Han sitter faktisk med den i munnen nå og lurer på om vi ikke snart skal avgårde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...