Mirai Skrevet 28. Juli 2012 Rapporter Skrevet 28. Juli 2012 Kanskje vi kan komme med noen gode råd til hverandre! . - Ikke glem å pakke kjærestens klær i bagen dere deler når dere skal bort en helg og du har lovet å gjøre det. - Ikke len deg over doen med ting i lomma! Siter
tm100021 Skrevet 28. Juli 2012 Rapporter Skrevet 28. Juli 2012 - Ikke len deg over doen med ting i lomma! Denne har jeg gjort mange ganger! to ganger med mobil.. Nå har jeg lært Siter
Ginostaff Skrevet 28. Juli 2012 Rapporter Skrevet 28. Juli 2012 - ikke la gubben pakke bilen til utstilling når han bare skal være med, vi greier det fint selv ;) Siter
ida Skrevet 28. Juli 2012 Rapporter Skrevet 28. Juli 2012 Ikke vær for langt unna telefonen når du venter på at Therese skal ringe og komme med sele Siter
Mirai Skrevet 28. Juli 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Juli 2012 - Ikke mist den eneste hårspenna du har mens du er på do i do, etter du har tisset, sånn at du må plukke den ut igjen... Siter
Mumle Mu Skrevet 28. Juli 2012 Rapporter Skrevet 28. Juli 2012 - Ikke len deg over doen med ting i lomma! Ehm, husk å sjekke at lomma på treningsvesten med nøkler og mobil er igejn før du gjør et tappert forsøk på å skrape opp rennebæsj.. Siter
Papillon Skrevet 28. Juli 2012 Rapporter Skrevet 28. Juli 2012 - Ikke mist den eneste hårspenna du har mens du er på do i do, etter du har tisset, sånn at du må plukke den ut igjen... Serr? Da ville jeg helt klart bare latt den være nedi do! 2 Siter
Bellare Skrevet 28. Juli 2012 Rapporter Skrevet 28. Juli 2012 Ikkje gløym bæsjeposar når du skal ut på tur slik at du slepper å gå tur-retur-tur 2 Siter
MarieR Skrevet 28. Juli 2012 Rapporter Skrevet 28. Juli 2012 - ikke legg lommeboken eller bilnøklene dine i en pose, glem at de er der for så å bruke posen som søppelpose som du senere kaster...Det værste er at dette var to separate hendelser, lommeboken fikk jeg heldigvis tilbake, men det kostet meg 3000 og fikse nye bilnøkler... Siter
Ozzy Skrevet 28. Juli 2012 Rapporter Skrevet 28. Juli 2012 - Ikke len deg over doen med ting i lomma! Hihi, har ødelagt ikke mindre enn TRE jobb-telefoner på et år pga det. Hekter den på buksa, også glemmer jeg det når jeg skal bøye meg over en svær "dam" for å fange fisk. PLOPP - Ikke regn med at gubbens "ferdig om 5 minutter" faktisk vil si at han er ferdig om 5 minutter. Beregn MINST 20 minutter ekstra. - Ikke gå ut ifra at gubben vet hvor lang en lang tur er. Gi han spesifikk antall minutter evt kilometer. - Ikke lakk neglene mens du venter på en telefon. Neglakk i håret, neglakk på mobilen, ødelagt lakk på fingrene. 1 Siter
breton Skrevet 28. Juli 2012 Rapporter Skrevet 28. Juli 2012 Ikke legg igjen telefonen i en ukjent butikk langt inne i Sverige når du er av gårde alene på hundekurs. Det er nemlig ikke sikkert butikkdamen både tar vare på den OG beroliger faren din når han ringer. Ikke legg en mappe med viktige papirer på biltaket og kjør av gårde i regnvær. Ikke sett noe som helst på biltaket faktisk, kaffekopper ramler også av i fart dessverre. Lommebøker også. (noen lærer saaaakte) Siter
SiriEveline Skrevet 28. Juli 2012 Rapporter Skrevet 28. Juli 2012 -Ikke lag Taco og gled deg til middag før du har sjekket at du har tortilla (det er ikke det samme uten!) Ikke legg en mappe med viktige papirer på biltaket og kjør av gårde i regnvær. Ikke sett noe som helst på biltaket faktisk, kaffekopper ramler også av i fart dessverre. Lommebøker også. (noen lærer saaaakte) Nå vet jeg dessverre ikke hvor bilde er, men jeg glemte kaffekoppen min på taket på et hundetreff, det var derimot der når jeg parkert pga takstativ! 1 Siter
Ganzie Skrevet 28. Juli 2012 Rapporter Skrevet 28. Juli 2012 Ikke sjekk om glasset er tomt ved å snu det opp-ned :rolleyes2: Jepp, det gjorde jeg her om dagen. "litt" i svime, sa du? (og nei, det var ikke tomt ) Siter
SaraS Skrevet 28. Juli 2012 Rapporter Skrevet 28. Juli 2012 Ikke prøv å imponere nye klassekamerater med å stikke to metallspenner inn i stikkontakt, når du tror strømmen er skrudd av... 3 Siter
Gjest Skrevet 28. Juli 2012 Rapporter Skrevet 28. Juli 2012 Ikke glem å peile oljenivået på bilen... Ene gangen kom jeg meg neste ikke hjem fra utstilling på leto, og andre gang måtte jeg fylle olje i ballkjole. Siter
Siri Skrevet 28. Juli 2012 Rapporter Skrevet 28. Juli 2012 Ikke krydre gryteretten med pepper før du har sjekket at lokket på pepperbøssa sitter fast... 5 Siter
tm100021 Skrevet 28. Juli 2012 Rapporter Skrevet 28. Juli 2012 Ikke glem mobiler og lommebøker på biltaket! Det har jeg også gjort et par ganger... 1 Siter
Betty Skrevet 28. Juli 2012 Rapporter Skrevet 28. Juli 2012 - ikke legg lommeboken eller bilnøklene dine i en pose, glem at de er der for så å bruke posen som søppelpose som du senere kaster...Det værste er at dette var to separate hendelser, lommeboken fikk jeg heldigvis tilbake, men det kostet meg 3000 og fikse nye bilnøkler... Og spesielt ikke når du befinner deg i Skottland kanskje. Ikke sleng en pose med matblodbokser hensynsløst inn i bilen når det er flere timer til du er hjemme ved en fryser. Det er ikke sikkert at alle bokser holder seg hele. Siter
Bellare Skrevet 28. Juli 2012 Rapporter Skrevet 28. Juli 2012 Ikke krydre gryteretten med pepper før du har sjekket at lokket på pepperbøssa sitter fast... Unskyld meg altså, men den der var litt morosam Siter
Renate A Skrevet 28. Juli 2012 Rapporter Skrevet 28. Juli 2012 -Ikke (!!!) stå på dørkanten og si BØ!! og hoppe frem i et rom på sykehuset du tror bestemoren din ligger på, spesielt ikke når det er på hjerte og lungeavdelingen og bestemoren din iløpet av dagen har byttet rom uten at du har fått beskjed om det -Ikke spis ostepop og ta ut hvitt tøy av vaskemaskinen uten å vaske hendene, gjelder også lesing av aviser. -Ikke begynn å bake og tro at du har alt du trenger, jeg hadde akkurat med sirup igjen til cookies, men lærte den leksa. 3 Siter
Ozzy Skrevet 28. Juli 2012 Rapporter Skrevet 28. Juli 2012 - Ikke legg lommeboken på rullebåndet mens du pakker handlevarene i posen. ( jeg pleier heldigvis å huske det før jeg kommer hjem. Men skjer vel en gang i uken. ) Siter
Siri Skrevet 28. Juli 2012 Rapporter Skrevet 28. Juli 2012 Unskyld meg altså, men den der var litt morosam *Fnis*.... Du kan si det sånn at den gryteretten ble LITT sterk Siter
Ia Skrevet 28. Juli 2012 Rapporter Skrevet 28. Juli 2012 - Ikke dytt noen med klær på ut i et basseng før du har forsikret deg om at de ikke har noe verdifullt i lommene. Siter
ida Skrevet 28. Juli 2012 Rapporter Skrevet 28. Juli 2012 - Ikke dytt noen med klær på ut i et basseng før du har forsikret deg om at de ikke har noe verdifullt i lommene. Ikke skyld på meg. Jeg er flink sånn Siter
Annegru Skrevet 28. Juli 2012 Rapporter Skrevet 28. Juli 2012 ...ikke legg en Imsdalflaske (sånn med tut) med vann i i treningsbaggen sammen med klærne du skal ha på deg etter trening for å dra på jobbintervju uten å sjekke at tuten er dyttet ned... Siter
Recommended Posts