Gå til innhold
Hundesonen.no

2 katter og en hund, hvilken forsikring er best?:)


Leslie elise
 Share

Recommended Posts

Det har vært mange tråder om forsikring og jeg føler det har vært mange i det siste. Til katt har jeg ikke lagt merke til noen tråder og der har jeg 0 erfaring for her har ingen av kattene forsikring. Men det jeg føler går igjen er at Agria har greie priser, en fordel med direkteoppgjør. Gjensidige er veldig dyrt, men noen er fornøyd med de også og jeg tror jeg leste at noen klinikker tilby direkteoppgjør med disse også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært mange tråder om forsikring og jeg føler det har vært mange i det siste. Til katt har jeg ikke lagt merke til noen tråder og der har jeg 0 erfaring for her har ingen av kattene forsikring. Men det jeg føler går igjen er at Agria har greie priser, en fordel med direkteoppgjør. Gjensidige er veldig dyrt, men noen er fornøyd med de også og jeg tror jeg leste at noen klinikker tilby direkteoppgjør med disse også.

De kan variere i pris de to selskapene altså, for mamma er det billigere å ha hennes to hunder i Gjensidige, men det har jo også noe med at man er totalkunde der også. Alt må taes i betraktning og så må man kontakte forsikringsselskapene finne ut hva de dekker og deretter sammeligne prisene på det grunnlaget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje like greit å bruke det selskapet man allerede har på innbo/bil osv da? :)

Kan ofte lønne seg det ja, litt avhengig av selskapet. Jeg flyttet bilforsikringen min fra Gjensidige til If, og da sa tilogmed de at det lønte seg å la hunden være i Gjensidige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg har det vært viktigst med veterinærforsikring, da får du dekket kostnaden (mot en egenandel såklart) om hunden din blir syk eller skadet.

Her er det jo greit å sjekke hva slags egenandel Terra tilbyr og hva slags veterinærkostnader de dekker.

I tillegg kan man ha livs og medisinforsikring, men det er opp til deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...