Ingidano Skrevet 28. Mai 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Mai 2016 Takk for gratulasjoner Trez har vert i Stavanger med eieren sin i dag, og kom hjem med cert nr 2 og BIM Bare ett år gammel og har allerede tatt begge småcertene han trenger 3 Siter
Ingidano Skrevet 23. Desember 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Desember 2016 Siden sist har Trez gjennomført MH. Trez er fortsatt ikke overbegeistret for fremmede mennesker, noe som påvirker resultatet av testen. Her er skjemaet. Chili har vert dårlig i hele høst, og ble avlivet for noen dager siden. Og vi begynner å bli klar for julefeiring, til tross for ett familiemedlem i minus. 1 Siter
WelshenNemi Skrevet 23. Desember 2016 Rapporter Skrevet 23. Desember 2016 38 minutter siden, Ingidano skrev: Siden sist har Trez gjennomført MH. Trez er fortsatt ikke overbegeistret for fremmede mennesker, noe som påvirker resultatet av testen. Her er skjemaet. Chili har vert dårlig i hele høst, og ble avlivet for noen dager siden. Og vi begynner å bli klar for julefeiring, til tross for ett familiemedlem i minus. Så leit å høre om Chili håper du får en god jul tross et familiemedlem for lite Siter
Ingidano Skrevet 11. Mars 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Mars 2017 Gutta trives godt sammen Og eg setter kryss i taket for hver dag som går, Tahlly er den hunden av de eg har hatt fra valp som har blitt eldst. Han ble fem i januar Håper den gode trenden fortsetter, ingen av de har vert noe særlig syke *bankibordet* Snart begynner LP-sesongen også, blir spennende å skulle starte med to hunder 2 Siter
MegaMarie Skrevet 11. Mars 2017 Rapporter Skrevet 11. Mars 2017 Vakre begge to ? Spennnede med sesongstart i lydighet snart. Jeg trives veldig med å starte med to hunder. Da føler jeg at jeg har mindre press på meg og hunden, i og med at vi har et forsøk til på en måte. Dermed koser jeg meg mer og slapper mer av på konkurranse. Lykke til! Siter
Ingidano Skrevet 11. Mars 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Mars 2017 7 minutes ago, MegaMarie said: Vakre begge to ? Spennnede med sesongstart i lydighet snart. Jeg trives veldig med å starte med to hunder. Da føler jeg at jeg har mindre press på meg og hunden, i og med at vi har et forsøk til på en måte. Dermed koser jeg meg mer og slapper mer av på konkurranse. Lykke til! Takk Har bare ett lite problem med at Tahlly blir grisesur om Trez får gjøre noe før han *sukk*. Men det er forhåpentligvis nok deltakere i mellom til at eg får roet han ned. Siter
MarieR Skrevet 11. Mars 2017 Rapporter Skrevet 11. Mars 2017 Fine guttene! lykke til med sesongstart! 1 Siter
MegaMarie Skrevet 11. Mars 2017 Rapporter Skrevet 11. Mars 2017 1 time siden, Ingidano skrev: Takk Har bare ett lite problem med at Tahlly blir grisesur om Trez får gjøre noe før han *sukk*. Men det er forhåpentligvis nok deltakere i mellom til at eg får roet han ned. Åå, så kjipt da! Blondie er litt slik og. Ikke så mye på trening eller konkurranse, men når det gjelder tur. Krysser fingrene! Siter
Ingidano Skrevet 31. Mai 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Mai 2018 Her var en bortglemt tråd gitt Trez har bestått bronsemerke og fått opprykk til LP2 med sølvmerket. Han er en skikkelig utfordring å gå med, da det fort bobler over i kaos. Selvkontroll er ikke hans sterkeste side Han har også blitt stilt ut noen ganger, uten de helt store resultatene, igjen pga manglende selvkontroll. Beina flyr i alle retninger når han traver i bånd Ellers er lillefjomp røntget med beste resultat i alle fire hjørner Tahlly roter fortsatt rundt i klasse tre i jakt på cert, uten at vi lykkes helt i konkurranse for tiden. Alltid en null eller to for mye... Et skadeavbrekk i fjor hjalp heller ikke til Han er midlertidig pensjonert fra utstilling, tenker eg viser han litt igjen når han blir veteran om noen år. Og sist, men ikke minst, Trez ble pappa for noen dager siden, 6 rullepølser (5+1) ble født hos Kennel Vikholmen. 2 Siter
Recommended Posts