Synnikken Skrevet 20. Juli 2012 Rapporter Skrevet 20. Juli 2012 Ja, hvordan hvem hva osv! Jeg skal melde på Hector til tredagers i erhm.. høgbo(?) og oppdretteren skal ta han med How? Jeg må ha alt inn med teskje! så å tipse meg om andre tråder osv er bare ubrukelig for min del. Hvor melder jeg på, hva sender jeg hvor? osv! Siter
Stine Skrevet 20. Juli 2012 Rapporter Skrevet 20. Juli 2012 Send stamtavlen til SKK (eventuelt på mail, ring og hør om det er ok) si hunden skal registreres i SKK, dette tar et par dager så du rekker nok ikke andre fristen til Høgbo som er på Mandag. Hunden registrert og du melder på via hund data. Ellers gjør du det så enkelt som det står forklart her http://www.intdogshow.com/ Siter
Bikipile Skrevet 20. Juli 2012 Rapporter Skrevet 20. Juli 2012 Jeg sendte mail til [email protected] (og fikk svar fra [email protected]) om at jeg ønsket å få lagt inn hunden i SKK sitt register, tok 1 time fra jeg sendte mailen til Pippi var registrert. Veldig greit Siter
Synnikken Skrevet 20. Juli 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Juli 2012 Tar jeg bilde av stamtavlen? eller kan jeg sende inn printscreen fra dogweb? hallåå? Siter
Monica123 Skrevet 20. Juli 2012 Rapporter Skrevet 20. Juli 2012 Tar jeg bilde av stamtavlen? eller kan jeg sende inn printscreen fra dogweb? hallåå? Jeg tok bare bildet av stamtavla til mine og sendte inn å det gikk helt fint Siter
Synnikken Skrevet 20. Juli 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Juli 2012 Jeg tok bare bildet av stamtavla til mine og sendte inn å det gikk helt fint Jeg tok en sjanse, og gjorde nettopp det! Siter
LilleZara Skrevet 20. Juli 2012 Rapporter Skrevet 20. Juli 2012 Da jeg leste overskriften trodde jeg du ville ha med deg noen på utstillig til å ligge i skje med Siter
SiriEveline Skrevet 20. Juli 2012 Rapporter Skrevet 20. Juli 2012 Jeg sendte mail til [email protected] (og fikk svar fra [email protected]) om at jeg ønsket å få lagt inn hunden i SKK sitt register, tok 1 time fra jeg sendte mailen til Pippi var registrert. Veldig greit Min erfaring også, da jeg skulle melde på foreldrene mines hunder til My Dog. Og jeg tok printscreen av stamtavle fra Dogweb og mailet direkte. Siter
Recommended Posts