Ara Skrevet 17. Juli 2012 Rapporter Skrevet 17. Juli 2012 Andre her inne som skal dit ? Vi er meldt på begge dager. Pm'er : http://www.nkk.no/nk...ent?UTID=120396 http://www.nkk.no/nkk/public/getStartnrAttachment?UTID=120387 Siter
Ara Skrevet 17. Juli 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Juli 2012 Moro Jeg gruer meg igrunn veldig. Jeg er ikke noe flink handler, og Oscar har fatta hva sånne gode tispe lukter er for noe. Så når jeg forsøkte for første gang sist gang i sandefjord, så klistra han nesa i bakken og jeg fikk såvidt rikka ham. Krysse fingrene for at han er greiere denne ganga. Siter
Synnikken Skrevet 17. Juli 2012 Rapporter Skrevet 17. Juli 2012 Jeg har en sånn en jeg og, men han får bare ett lite nykk i båndet og en dytt i siden, grei beskjed om skjerpings, pleier å gå helt supert da Siter
Ara Skrevet 17. Juli 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Juli 2012 Ja men jeg prøvde gi Oscar et lite nykk i båndet, men han brydde seg lite . Tullete junior..og ikke lett med en på 60 kg som motsetter seg helt hehe. Siter
Synnikken Skrevet 17. Juli 2012 Rapporter Skrevet 17. Juli 2012 Ja men jeg prøvde gi Oscar et lite nykk i båndet, men han brydde seg lite . Tullete junior..og ikke lett med en på 60 kg som motsetter seg helt hehe. Ser den, du får opprette tråd og se om folk har noen tips Siter
Mollymor Skrevet 17. Juli 2012 Rapporter Skrevet 17. Juli 2012 Vi kommer. 6 boston terriere, det blir gøy! Siter
Synnikken Skrevet 17. Juli 2012 Rapporter Skrevet 17. Juli 2012 Erhm.. dette er uteutstilling sant? må bare dobbeltsjekke Siter
Synnikken Skrevet 17. Juli 2012 Rapporter Skrevet 17. Juli 2012 Det er ute, ja. Da pakker vi med oss telt, ser boston går rett før oss i ringen! om du ser oss må du bare si hei Siter
Marthe Skrevet 17. Juli 2012 Rapporter Skrevet 17. Juli 2012 Er jeg hjemme, så kommer jeg for å kikke og ta bilder Siter
Mollymor Skrevet 17. Juli 2012 Rapporter Skrevet 17. Juli 2012 Da pakker vi med oss telt, ser boston går rett før oss i ringen! om du ser oss må du bare si hei Telt er lurt, Gode teltplugger og hammer til å feste det godt for vinden også. Det skal jeg gjøre, og hvis du ser oss først så sier du hei... Vi tar med telt vi også. Så gøy at Bostons og Mops går i samme ringen (på søndagen) da, som regel får vi de ikke med oss, og det er en av datteren min sine yndlingsraser. Hun vil nok gjerne kosemose noen av dine, hvis hun får... Siter
Sasha&Kiara Skrevet 17. Juli 2012 Rapporter Skrevet 17. Juli 2012 Jepp vi kjem Skal bli kjekt det Mange påmeldte, 15 begge dagene Siter
Synnikken Skrevet 17. Juli 2012 Rapporter Skrevet 17. Juli 2012 Telt er lurt, Gode teltplugger og hammer til å feste det godt for vinden også. Det skal jeg gjøre, og hvis du ser oss først så sier du hei... Vi tar med telt vi også. Så gøy at Bostons og Mops går i samme ringen (på søndagen) da, som regel får vi de ikke med oss, og det er en av datteren min sine yndlingsraser. Hun vil nok gjerne kosemose noen av dine, hvis hun får... Vi har utsttelt, og stilt noen år nå. Så både gode plugger og hammer er med på lasset jada, det kan hun nok sålenge hun venter til vi er ferdig i ringen nok null problem det. Siter
Recommended Posts