Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Jeg laget meg en konto der for noen uker siden. og nå har jeg fått medlemskort som gir meg 40% på fôr, er det ett vanlig tilbud fra de eller er dette i forhold til de som driver Oppdrett? kanskje ringe og sjekke før kortet tas i bruk? :/ forvirret

Det står vist her att alle "valpekull" må registreres og for og være medlem må man ha kull hvert annet år.. så da er jo saken grei =) ettersom vi skal ha kull her neste år!

Skrevet

Du får 2x15kg gratis når du betaler for 3x15kg. Evt så får du med en 3-kg gratis når du kjøper èn 15kg.

Du får ikke 40% hvis du kjøper en sekk. Du må kjøpe 3 sekker, så får du med 2 gratis.

Avtalen er forbeholdt oppdrettere ja, men med noen unntak. Her har f.eks dyrebeskyttelsen oppdretter-avtale :)

Skrevet

Skjønner! men ettersom jeg skal ha kull så ordner det seg nok =) må man forhånds bestille for eller kan man bare gå til nærmeste Eukanuba forhandler og hente ut ?

Skrevet

Spørs hvor stor dyrebutikken er det :P Vi har stor butikk, så hos oss kommer folk bare å kjøper når de trenger. Men mange dyrebutikker har lite fòr på lageret f.eks så hvis du tar 5 sekker så kanskje du tar alt. Og da må du forhåndsbestille.

Skader ikke å ringe i forkant :)