sjæfen Skrevet 17. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2012 Jeg laget meg en konto der for noen uker siden. og nå har jeg fått medlemskort som gir meg 40% på fôr, er det ett vanlig tilbud fra de eller er dette i forhold til de som driver Oppdrett? kanskje ringe og sjekke før kortet tas i bruk? :/ forvirret Det står vist her att alle "valpekull" må registreres og for og være medlem må man ha kull hvert annet år.. så da er jo saken grei =) ettersom vi skal ha kull her neste år! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 17. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2012 Du får 2x15kg gratis når du betaler for 3x15kg. Evt så får du med en 3-kg gratis når du kjøper èn 15kg. Du får ikke 40% hvis du kjøper en sekk. Du må kjøpe 3 sekker, så får du med 2 gratis. Avtalen er forbeholdt oppdrettere ja, men med noen unntak. Her har f.eks dyrebeskyttelsen oppdretter-avtale Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 17. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2012 Det er en oppdretteravtale ja, men har du fått kort så har du det i 2 år. Har du ikke kull på to år så får du ikke nytt kort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjæfen Skrevet 17. Juli 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2012 Skjønner! men ettersom jeg skal ha kull så ordner det seg nok =) må man forhånds bestille for eller kan man bare gå til nærmeste Eukanuba forhandler og hente ut ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 17. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2012 Spørs hvor stor dyrebutikken er det Vi har stor butikk, så hos oss kommer folk bare å kjøper når de trenger. Men mange dyrebutikker har lite fòr på lageret f.eks så hvis du tar 5 sekker så kanskje du tar alt. Og da må du forhåndsbestille. Skader ikke å ringe i forkant Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 17. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2012 Det er bare og hente ja, kanskje med unntak av veldig små butikker som ozzy sier, men det har ikke jeg vært borti vertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts