mara Skrevet 16. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2012 Prøvde i "Hvor får man kjøpt...."- tråden uten hell, så lager en egen. Jeg trenger altså en hundegrind! I metall, sånn ala barnegrind bare høy nok til at whippet ikke spretter over. Google viser meg bare en nettbutikk som ikke har det lenger, men vet jo at dette finnes. Kanskje i en eller annen kjede eller no? Noen tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 16. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2012 Hvor høyt er høyt nok da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mara Skrevet 16. Juli 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2012 Vanlige barnegrinder er hvertfall lett som en plett, og de er jo under en meter.. Tja, ideelt bør de være 120 hvertfall? Men kan jo være lavere hvis den kan monteres litt høyere. Dog ikke for høyt, for ideen er å avgrense yttergangene her til babyfri-sone. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puddellover Skrevet 16. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2012 Hva med å kjøpe vanlige kompostgrinder og sette dem opp på langsiden? Du må jo kjøpe flere, men det kan jo funke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 16. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2012 Prøvde i "Hvor får man kjøpt...."- tråden uten hell, så lager en egen. Jeg trenger altså en hundegrind! I metall, sånn ala barnegrind bare høy nok til at whippet ikke spretter over. Google viser meg bare en nettbutikk som ikke har det lenger, men vet jo at dette finnes. Kanskje i en eller annen kjede eller no? Noen tips? Jeg tror det er Babyshop som har HUNDEGRIND faktisk - den er ca. 15 cm høyere enn en vanlig barnegrind. Denne finnes i flere butikker. http://www.barnesikring.no/no/produkter/sikkerhet/trappegrind_-ekstra-hoy/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 16. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2012 Løsningen hos meg ble to grinder i høyden. Ser ikke vakkert ut, men funker greit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 16. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2012 Signerer Raksha sin. Inspisert og godkjent. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mara Skrevet 16. Juli 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2012 Da skal jeg sjekke babyshop, men forøvrig var kanskje to i høyden like greit? Takk for tipset! Er ikke krise om det ikke blir så pent..er ikke midt i stua jeg skal ha dem heller 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crush Skrevet 17. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2012 Jeg har ei hundegrind du kan få kjøpe om du vil:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mara Skrevet 17. Juli 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2012 Hvor i landet er du da? Pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiO Skrevet 17. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2012 Prøvde i "Hvor får man kjøpt...."- tråden uten hell, så lager en egen. Jeg trenger altså en hundegrind! I metall, sånn ala barnegrind bare høy nok til at whippet ikke spretter over. Google viser meg bare en nettbutikk som ikke har det lenger, men vet jo at dette finnes. Kanskje i en eller annen kjede eller no? Noen tips? Min babygrind i metall kjøpte jeg hos KidsCompany.no (her er direktelink til grinden) Veldig kjekt at den er selvlukkende, så man slipper å snu seg for å lukke den hver gang man passerer. Jeg er veldig fornøyd med min. Vi har den i døråpningen til guttungens rom, siden hans rom stadig er overstrødd med småting som Lego osv, og bikkja liker å tygge på småtteri hun finner Så hund har ikke adgang til barnets rom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mara Skrevet 17. Juli 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2012 Ooo, takk! Beste tipset hittil - og billig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts