Guest vivere Skrevet 15. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2012 Vært på Norwegian Masters sammen med Margrete Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 15. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2012 Stilig bilde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 15. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2012 DET skulle jeg GJERNE likt å vært på.. Synd jeg er i Trondheim denne helgda da.. Hadde vært kult med noen blinkskudd derifra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 15. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2012 Sleng og deng en malle 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest vivere Skrevet 15. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2012 Vi trår til med et nytt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 15. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2012 Kjempestilig! Er så imponerende å se på. All den kraften! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Telatusso Skrevet 16. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2012 Dette er virkelig utrolig å se... Mye krefter ute å går i slike hunder som er trent til dette! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 16. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2012 Sleng og deng en malle Unnskyld at jeg sier det, men dette må da være den mest usunne hundesporten som noen sinne er funnet opp? Eller er det bare en dårlig figurant? Det er ikke rart hundene får skader... 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 16. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2012 Kan ikke annet enn å signere Siri! Edit: Det er vel to ulike figuranter på bildene der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 16. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2012 Blir gjerne slitasjer på figurantene også Han jeg trente med måtte gi opp pga sine plager. Men det går nok hardt ut over nakken på de hundene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 16. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2012 Som jeg skrev på facebook, håper de tar vare på bikkjene sine, men dessverre tror jeg det hører med til sjeldenhetene. For som du sier Siri, den sporten der må jo være en av de mer ekstreme tingene vi utsetter bikkjene våre for. Nå kan det forsvares som om det er en jaktvariant da Siri, for slik går det om du går i en elgku som kaster deg rundtomkring også. Hunden er jo direkte nedavlet fra ulv og slikt *flirer og lurer på hvor hissig Siri ble nå* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 16. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2012 Nå kan det forsvares som om det er en jaktvariant da Siri, for slik går det om du går i en elgku som kaster deg rundtomkring også. Hunden er jo direkte nedavlet fra ulv og slikt *flirer og lurer på hvor hissig Siri ble nå* *Ler*. Jeg tror i grunnen ikke IPO-kasting av hund helt kan sammenlignes med reaksjonen til et byttedyr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest vivere Skrevet 16. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2012 Det var mye fart og eleganse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shira Skrevet 16. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2012 liker å se bilder av hunder som jobber Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 17. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2012 *Ler*. Jeg tror i grunnen ikke IPO-kasting av hund helt kan sammenlignes med reaksjonen til et byttedyr Jo! Er kanskje agilty det samme som at ulven løper i skogen kanskje hmhmhm? Og når det er sagt så står det vel neppe ett mannskap å tar seg ulven etter å ha blitt dengt av nevnte elgku. Ingen massasje, ingen utstrekking, ingen nedgåing. Neida! Der dauer ulven etter 5 år, så det er helt naturlig sport det der Siri! Hundene får faktisk leve mye mer naturlig enn det tøyset dere driver med, tråkke rundt i skogen og det eneste de finner er små pinner? Høh, hva er det da? Ikke noe fordømt naturlig i det overhodet! Mens i IPO finner de i hvert fall skinnbiter, som kan være det samme som at nevnte elgku driver å mister skinn. Så her snakker vi autentisk jakt så det holder. Nå tøyser og tuller jeg veldig altså i tilfelle noen tror jeg mener alvor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 17. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2012 Er kanskje agilty det samme som at ulven løper i skogen kanskje hmhmhm? Heldigvis ingen skader i AG da, det har vi ikke hørt om.. *klør i fingra* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts