Gå til innhold
Hundesonen.no

Rintilla's night sky "Ace"


Leslie elise
 Share

Recommended Posts

Hei alle sammen! Da var det kanskje på tide å skrive litt om stoltheten min:p

En liten flat-gutt som i dette øyeblikk er 9 uker:) jeg har fortiden ikke data å sitte på, så jeg får ikke til å legge ut bilde av han fra mobilen.

Han ble født 15.05.12, etter mor; Rintilla's dark dream (dina) og far; Rintilla's kjekt å ha (Henry)

Han var et av de største i kullet, sikkert fordi han er en skikkelig matmons! Foreløpig er han fortsatt veldig gla i maten sin, håper det fortsetter!:P

Han er utrolig tillitsfull! Møter han noen helt ukjente, hilser han på de, og sovner gjerne oppå føttene til de 10 sekunder senere:p Han er utrolig kosen og søt inne, men ute er han en blandning av krokodille/hai/lyn..:P han biter litt, slår "hodekråke" springer og tuller masse når han er ute. Hihi:) fremtidsplanen vår er å drive med agility og lydighet. Kjæresten min vil holde på med spor og jakt, så det blir en travel gutt om en stund:) skal legge ut bilder når jeg omsider får tilgang til data igjen. På profilbildet mitt, så har jeg bilde av et Klokkeråsen-kull, og skal endre det når jeg får det til. Skulle egentlig ha hund derfra, men det ble litt for lite valper, og litt for mange på valpelisten.. Så da ble det Rintilla-hund isteden:)

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...