Leslie elise Skrevet 15. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2012 Hei alle sammen! Jeg tenkte det var på tide å presentere seg, da jeg har vært her en stund. Jeg fikk anbefalinger av ei venninde om å bruke hundesonen hvis jeg lurte på noen ting. Og jeg må bare si at jeg er kjempefornøyd! Får alltid masse bra respons fra utrolig hyggelige folk:) jeg heter forresten Leslie. Kommer fra trondheim og bor på heimdal sammen med min kjæreste alex, min 9 uker gamle flatcoated-gutt, og to nydelige pusekatter:) når hunden endelig blir så gammel at jeg får rønget han og alt forhåpentligvis er i orden, så er planen å starte med lydighet og agility:) alexander har lyst til å drive med sporing. Blir utrolig spennende:) sååå.. Det var meg:) hejdå! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 15. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2012 Velkommen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leslie elise Skrevet 15. Juli 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2012 Takk for deeet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 15. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2012 Trenger ikke å vente så lenge, da Velkommen hit, forresten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bikkjene Skrevet 15. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2012 velkommen hit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leslie elise Skrevet 15. Juli 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2012 Et år er lenge hvis du gleder deg! Heheh:p takk:)! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 15. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2012 Et år er lenge hvis du gleder deg! Heheh:p takk:)! Jeg ville ha begynt med hverdagslydighet ganske med èn gang, jeg. LPtrening er heller ikke noe farlig for hunder i vekst. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leslie elise Skrevet 15. Juli 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2012 Lp er greit nok, siktet mer til agility:p trener litt lydighet allerede:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Telatusso Skrevet 16. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2012 Hei og velkommen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leslie elise Skrevet 17. Juli 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2012 Tusen takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts