minstemann Skrevet 16. Juli 2012 Rapporter Skrevet 16. Juli 2012 Dessuten tenkte jeg seriøst at nå kommer politiet og sjekker hva slags husbråk som foregår her til alle tider Dèt hadde vært pinlig det.... Siter
jaktlykke Skrevet 16. Juli 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Juli 2012 Du var ikke tilfeldigvis på Gardermoen i dag vel? Niks er hjemme i Hordaland Siter
jaktlykke Skrevet 2. September 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 2. September 2012 Fikk melding fra tispeeieren i går; det er minst sju valper i magen på Blixtra så om et par små uker blir Amigo pappa :bananas: 11 Siter
Lola Pagola Skrevet 3. September 2012 Rapporter Skrevet 3. September 2012 Håper du får svar fra noen mer parringskyndige enn meg, for jeg kan nok lede deg ut i uløkka, kjenner jeg Det var jo uløkka som var målet her jo Grattis med velykkede parringer, håper det kommer mange søte små ut av det :-) Edit: ja litt sen her ja! Da blir det iallefall mange søte små ut av det 1 Siter
Guest LXT Skrevet 4. September 2012 Rapporter Skrevet 4. September 2012 Gratulerer! Jeg så ikke denne tråden før nå jeg, men måtte le over debuten din Siter
jaktlykke Skrevet 4. September 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 4. September 2012 Syntes min egen debut var myyyyye lettere enn dette gitt :angel: 1 Siter
Recommended Posts