Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som har noen gode tips til Ulfen min?


Recommended Posts

Glemte å fortelle at hun har gått til akupunktur ca en gang hver 4 til 8 uke i ca et år, vet ikke om det har vært til hjelp. Men nå som jeg ahr kommet så langt som jeg har gjort så ser jeg at hun får en liten forverrig når jeg driver å virvler opp støv. Ellers utover hustøvmidden så gjelder det å se etter en "svartsopp" som kan finnes der det er fuktig i huset den er ikke bra å ha i huset og enda verre for en allergiker.

Okei ;) Skal jo flytte i ett veldig gammelt hus nå, så typisk om det dukker opp noe der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ambullen ja ;) Har prøvd å være på det forumet tidligere, men først tok det flere uker før jeg ble godkjent også gikk det typ en uke før jeg ble hivd ut uten noen grunn og siden har jeg vel ikke kommet inn igjen hehe. Men takk for forslaget ;)

Bruker din medisiner? Hvilke for hvor ofte isåfall? :) Noe annet du gjør for å bedre det?

Har helt glemt å svare deg, sorry!

Først må jeg bare unnskylde for forum-trøbbelet du har opplevd. Dette har skjedd fordi vi har hatt vanskeligheter med oppdateringen av selve forumet og det har gitt noe kjedelige konsekvenser for nyinnmeldte.

Over til lillegutt og sårene hans. Dette er så nyoppdaget og han har så små/få utbrudd at jeg fortiden ser på alternativ behandling for han. Har fått navn på en dyrlege, men husker ikke hva han heter i farten, som skal være veldig god på slike sykdommer/tilstander og behandler dette uten bruk av kortison. Jeg gjør det jeg kan for at mine hunder skal slippe et liv på kortison.

Håper å se deg på forumet vårt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...