Gå til innhold
Hundesonen.no

Trippel i Kristiansand


Sasha&Kiara
 Share

Recommended Posts

Noen som har vært der idag? :)

Vi brukte halvannen time på å finne frem, og var vel greit irriterte når vi kom frem 2minutter før vi skulle inn i ringen. Og da var i tillegg børste, utstillingsbånd, ja vel kort fortalt alt glemt igjen på hotellet untatt bikkja.

Heldigvis så kjenner vi jo de andre som stiller å, så alt ble smelt sammen rett før vi skulle inn i ringen.

Men når man ser hva vi fikk så kunne vi virkelig spart oss denne utstillingen. :P

Santos gikk ut med blått, med en GRUSOM kritikk.

Det ENESTE dommeren syns var greit var bittet, og det kan hun jo ikke krangle på heller.

Så at jeg ikke fikk gult eller grønt for den saks skyld er flaks. :P

Men men, nye muligheter både imorra og søndag, så får vi nå håpe på litt rødt om ikkje annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med Hector, Synnøve!

Molly fikk exc jk, 1jkk, ck, bir junior, 2btk, res cert.

Litt surt at den tispen som fikk certet hadde mange fra før, men det er vel noen som synes det er gøy å samle på dem. Synes det burde være slik at hunder med to småcert ikke kunne få flere. Men men, det var vår første utstilling etter den magiske ni mnd grensen, så vi får være glad for ck og res. cert.

Alle bir juniorer gikk automatisk til bis junior, men der ble hun ikke plassert.

Red: i lys av den andre diskusjonen her inne om å samle cert, vil jeg si at jeg gratulerte certvinneren og er ikke sur på hverken henne eller andre som stiller hundene sine etter at de har fått nok cert. Frustrasjonen går på regelverket. At jeg synes reglene for f.eks jakthunder, der en hund som er fullcertet ikke kan få flere cert, burde gjelde alle raser. Vi har to dager igjen her nede og jeg deler teltet mitt med hun som helt sikkert får cert også de to siste dagene. Hunden hennes er meget vakker og rasetypisk, og gratulasjonene fra meg er ekte. Hun fortjener både ck og cert, og dette er ikke et angrep hverken på henne eller andre som samler cert. Men skal ikke legge skjul på at det er et aldri så lite angrep på regelverket og NKK.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ?

Det var vel bare BIR junior som gikk til BIS???

Ikkje ALLE juniorene??

Grattis med alle fornøyde :D

Manglet litt der ja. Jeg mente alle BIR jr gikk til BIS ringen. Poenget mitt skulle være at de ikke hadde BIG finaler i jr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja skulle vært ett par utstillinger til så hadde vi vel blitt BIR, hehe :D

Idag ble han beste juniorhann plutselig med CK. :D

Og endte som 4. beste hann med res cert idag også.

Han ble også BIM junior :D

Så hadde han fått 2-3utstillinger til hadde han sikkert blitt BIR voksen, hehe :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også vært her!

Fredag var hun for stor for dommerens smak, og endte som 3BTK med CK

Lørdag var hun litt tjukk og litt stor, og endte som 2BTK med CK og Res.Cert

Så da fortsatte vi formkurven i dag, og hun ble 1BTK med cert for dommer Rita Reyniers. Hun likte henne så godt at hun også slo broren og ble BIR! :banana:

Men vi stoppet ikke der - SuperSmula løp og sto som ei dronning hun, og jaggu ble hun ikke 3BIG også :banana:

292422_10150981757126985_1611079247_n.jpg

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Molly fikk disse plasseringene i helgen, og jeg er så stolt!

Fredag: Exc kval, 1 konk, ck, BIR Jr, 2 btk, res cert

Lørdag: Exc kval, 1 konk, BIR jr

Søndag: Exc kval, 1 konk, ck, BIR jr, Btk, Cert og BIM. Trodde jeg skulle ta av og fly! :bananas: :bananas:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...