Espen Skrevet 10. Juli 2012 Rapporter Skrevet 10. Juli 2012 Heisann Skal reise på ferie Søndag 22. Juli til Søndag. 5. August. Noen som har lyst til å passe katten min Iben i denne perioden? Hun må holdes inne, går greit sammen med hund. Iben er veldig sosial og glad i kos. Vi holder til i Bærum på Snarøya. Vi kan levere katten hvis det trengs. Pris blir vi enige om. Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.