Sasha&Kiara Skrevet 7. Juli 2012 Rapporter Skrevet 7. Juli 2012 Vi har tatt turen til møre. Stilte Santos i junior idag og han fikk exl, ck, CERT og BIM :bananas: Fineste Santosen min :jump: 1 Siter
Irenen Skrevet 7. Juli 2012 Rapporter Skrevet 7. Juli 2012 Gratulerer :D Jeg var i Vestnes ifjor hvor kooikeren min ble BIR og BIG2. Veldig koselig og pent sted å være på utstilling når man er vant til Oslo 2 Siter
Sasha&Kiara Skrevet 7. Juli 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Juli 2012 Gratulerer :D Jeg var i Vestnes ifjor hvor kooikeren min ble BIR og BIG2. Veldig koselig og pent sted å være på utstilling når man er vant til Oslo Ja så liten og koselig Ikke noe stress, bare å ta livet med ro HELT uvant fra Bergen, hehe ) Takk takk Siter
simira Skrevet 7. Juli 2012 Rapporter Skrevet 7. Juli 2012 Gratulerer! Vurderte å dra over, siden jeg likevel er i Molde, men orket ikke styret. Siter
Sasha&Kiara Skrevet 8. Juli 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Juli 2012 Takk Ja var en veldig koselig utstilling da Så du skulle tatt turen Liten og hyggelig Også så kos med Santos sitt første CERT, hehe Siter
simira Skrevet 8. Juli 2012 Rapporter Skrevet 8. Juli 2012 Takk Ja var en veldig koselig utstilling da Så du skulle tatt turen Liten og hyggelig Også så kos med Santos sitt første CERT, hehe Og vått? Hadde gjort seg med et cert for oss også, var vel ikke så mange rr der, men det får bli neste år. Siter
Recommended Posts