Gå til innhold
Hundesonen.no

Hola!


Tilla7
 Share

Recommended Posts

Jeg heter Tiril! Kommer fra Sandnessjøen, en liten by på helgelandskysten. Går studiespesialiserende på videregående her i Sandnessjøen, noe jeg trives veldig godt med. Fritiden går til skolearbeid, venner og familiehunden! Jeg har vokst opp med hunder, når jeg var liten hadde vi en Schäferblanding som het Tinka og deretter en dalmatiner som het Rosita. Rosita kom fra kennelen Svolværgeita. Jeg er en slik person som liker å ha ting planlagt. Planen er jo å kjøpe hund når jeg er ferdig utdannet(Noe som kommer til å ta mange år....). Har en forkjærlighet for Staffordshire bull terrier.

Toya - Golden retriever tispa vår på 7 år, kommer fra kennelen Elistrand som holder til i Sandefjord. Toya er en ordentlig kosehund og verdens snilleste! Tidligere stilte vi henne ut - men nå er hun "kun" familiens koseklump og turkamerat.

Dagen vi hentet henne.

Oss to på altanen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen! :D Samboeren til min bror kommer fra Sandnessjøen, men de bor i Bergen :)

Håper du vil trives her inne på sonen :)

Tusen takk :D Artig, siden Sandnessjøen er en såpass liten by, kjenner jeg helt sikkert noen i familien hans :) Liker meg veldig godt allerede :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...