Gå til innhold
Hundesonen.no

Rego, Caro og Fant! :)


Caro
 Share

Recommended Posts

Nå den siste uken har det vært en liten hundehimmel her og den fortsetter ihvertfall en uke til!

Den første uke var jeg barnevakt til AH valpen Rego, det gikk kjempe bra tross mye vasking av tiss...det blei enda mer tissing etter att eieren kom og var her noen dager extra. Hun er liiiiittt sløv med å gå ut med han. (og jeg liker ikke å stå å fortelle henne hva hun skal gjøre)

Uansett så kom da Fant hit på mandag sammen med mamma og noen (dvs 2) av mine søsken, Fant skal da være her i en uke siden resten av familien skal på ferie.

Disse tre hundene (hann hunder og faktisk!) gikk kjempe bra sammen, de lekte og raste rundt, inne slappet de av. :)

Nå har Rego reist hjem så vi sitter igjen med 2 stk BC gutter, må si det er morro å våkne om morgen med 2 BC i senga! :D

Bilder da:

wiiii ^^

post-10743-0-74991900-1341418115_thumb.j

Kos!

post-10743-0-46214200-1341418165_thumb.j

Dette er Fant! :)

post-10743-0-58476500-1341418302_thumb.j

Planene var å legge ut fler bilder, men de er for store...

BTW! Kan jeg få litt tips?

Fant er 4 år, å han pleier å "pare" på Caro..vi har sagt nei å fått han til å slutte, så han slutter hvis vi sier nei eller kremter til han...men Caro sier ingen ting, hvorfor gjør Fant dette? er han bare "frekk" liksom? :) Er det rett å stoppe han?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jukking kan være et tegn på stress, så hos meg får de ikke holde på slikt..

Ahaaa, ja når du nevner stress så stressa han endel den første stunden/dagen han var her (er ikke vandt til så mange hunder og ting som skjer) Men det har roet seg nå ettersom vi sa nei osv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...