pippin Skrevet 1. Juli 2012 Rapporter Skrevet 1. Juli 2012 Tja.. Her er dagen vår! 10: Ligger i senga og hører på regnet.. Sove liiiitt til.. 11: Trøtt hund.. Stå opp daaa? 12: TV-tid! Og frokosttid. 13: Rolig hund... Ville ikk eha frokosten sin. Synd for henne.. 14: Skal vi dra på tur snart eeeller skal du sitte foran den der skjermen i hele dag du? Lek med meg da ihvertfall...? 15: Nina og Aisha har kommet og vi har begynt turen vår 16: Langt inne i skogen! 17: Fortsatt på tur.. Ved Nøklevann. Veldig fint rundt der. 18: Fortsatt på tuuuur... På vei hjem.. Ny vei vi aldri har gått før... Torden bak oss 19: Tordenvær og PISSREGN.. mildt sagt.. Ble gjennomvåte, men det var egentlig ganske deilig. Hundene var flinke og brydde seg ikke noe særlig om uværet som brakte og lyste opp over hodene våre 20: Inne og ser TV igjen.. Akkurat dusjet, og lagd mat. Pastarett i ferdigpose 21: Dyret er godt fornøyd med dagens mosjon 22: Redigerer bilder fra turen Og resten av kvelden tilbringes foran TVen.. Herlig søndag! Ordentlige bilder fra turen ligger på bloggen til Mana Siter
Heidihj Skrevet 1. Juli 2012 Rapporter Skrevet 1. Juli 2012 Så ut som en deilig tur! Flotte Mana! Siter
Gjest Skrevet 1. Juli 2012 Rapporter Skrevet 1. Juli 2012 Kan bekrefte at det var en veldig fin dag ja! Liker at jeg aldri har egen EFIT, men alltid gjesteopptrer i alle andre sin! Siter
Anette Skrevet 2. Juli 2012 Rapporter Skrevet 2. Juli 2012 Er en ny sport og opptre i andre sine Nina får se om du klarer ut året! Fin dag da Siter
pippin Skrevet 2. Juli 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Juli 2012 Ulven og lammet på tur! Ja og ingen ble spist! Vi så også sau på turen kommer jeg på.. Manas første møte med sau! Ordentlig sau Siter
Kaja Skrevet 2. Juli 2012 Rapporter Skrevet 2. Juli 2012 Så ut som en fin dag med koselig tur! 1 Siter
Aslan Skrevet 2. Juli 2012 Rapporter Skrevet 2. Juli 2012 Dere er så flinke til å gå laaange turer! Herlige bilder 1 Siter
Ganzie Skrevet 2. Juli 2012 Rapporter Skrevet 2. Juli 2012 Så ut som en fin tur dere hadde, bortsett fra litt vann fra oven 1 Siter
Recommended Posts