Gå til innhold
Hundesonen.no

Nok en hund funnet "avlivet" ved drukning...


Hampus
 Share

Recommended Posts

Dette er ikke så langt ifra der jeg bor.. Heslig å vite.

Skulle tro at det skulle finnes noen naboer som har merket at det mangler en liten hvit blandingshund, og kjenner igjen buret fra avisartikkelen i lokalavisa. Det var et rødt eldre vari kennel-bur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mennesket må jo være så gjennomført ondskapsfullt!

Jeg vet ikke hvor grensa går mellom ondskap og "disorders", men det som er like skremmende er at det ikke er engangshendelser, men noe som skjer flere ganger - det vil si at det faktisk er flere slike mennesker som velger slike grusomme handlinger framfor en omplassering, veterinær, omplasseringssentre, søke hjelp osv.

Grusomt, trist og fryktelig frustrerende å høre om :(

Håper inderlig at folk tipser inn slik at ingen kommer unna med slike ugjerninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir kvalm. Jeg skjønner ikke at det skal være så inni helvetes vanskelig å forstå at hundene varer lengre enn til neste sommer.... Når jeg tenker meg om så kan jeg overhodet ikke skjønne at man setter ferie høyere enn ett levende individ i det hele tatt, det er rett å slett forkastelig. Ingen ord kan beskrive hva jeg føler innvendig når jeg leser slike artikler. Ingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...