Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Verdens desidert kuleste, søteste (og tidvis rampete og hoppetussete) vesle frøken trenger pass 9-16 juli, da vi skal til Madeira.

Jippi er snill som dagen er lang og kan håndteres av alle- barn og voksne.

Snill mot andre hunder og dyr, men ikke veldig vant til katter.

Søker hundevant person i hadeland/ gardermoen/ oslo- området.

600844_10150851538052693_424143344_n.jpg

Skrevet

Rena ligger da rett ved siden av Gardermoen! Helt sant! :rofl:

Hmmmm.. ha ha, blir jo litt ekstra kjøring, men liker ideen altså :)

• Like 1
Skrevet

Hmmmm.. ha ha, blir jo litt ekstra kjøring, men liker ideen altså :)

Du får evt. ha meg i bakhånd, jeg gjør det så gjerne. :)

• Like 1
Skrevet

Hun kan sikkert være her, hvis hun overlever en krøllebølle og en Norris ;) Vi bor sånn ca 10 min fra Gardermoen :)

Skrevet

Oj, så snille dere er! Jeg tror nok Jippi fint overlever både krøllebøller og Norriser altså :D

Jeg må bare diskutere litt med mannen ;)

Og bare slik at det er sagt: Hun er SNILL, men rampete med stor R. Verdens største mat-tjuv, og mener iherdig at bord, stoler og benkeplater er hennes territorium :panda:

Skrevet

Oj, så snille dere er! Jeg tror nok Jippi fint overlever både krøllebøller og Norriser altså :D

Jeg må bare diskutere litt med mannen ;)

Og bare slik at det er sagt: Hun er SNILL, men rampete med stor R. Verdens største mat-tjuv, og mener iherdig at bord, stoler og benkeplater er hennes territorium :panda:

Ja, sånt gjør jo ikke krøllebølle eller lille-tjukken *kremt* :lol: Vi overlever mat-tyver, rampete valper og møbelklatring, hvis Jippi klarer å rampe seg sammen med krøllebølla :D

Skrevet

Ha ha ha, dere er søte :heart:

Det har ordnet seg med pass for Jippi- vi skal møte 2ne denne uken for å sjekke at vofsene går greit ilag. Om det skulle oppstå skurringer er Argyr reserveløsning :D Takk damer!