BareLinn Skrevet 23. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Juni 2012 Hei. Er det noen her inne som kunne tenke seg å passe 2 hunder avogtil? Eller kjenner noen i d aktuelle område som kanskje har lyst på hund,men ikke har muligheten til d ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 23. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Juni 2012 Om du skriver litt om hundene det er snakk om så kanskje folk tenker litt på det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BareLinn Skrevet 23. Juni 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Juni 2012 Selvfølgelig, men tenkte mest på om d er noen i nærheten som kan være interessert først Men.. Det er en kastrert border collie-hanne på 10år Veldig snill og grei hund. Han utagerer desverre mot andre hunder på tur. Men går han løs så går han fint med alle. Både hunder,katter,barn og alt Han har aldri sloss med noen annen hund. Han kan litt triks,og sånn og kommer stortsett på innkalling,m mindre d er andre hunder eller mennesker som han vil hilse på først Hehe. Veldig enkel å ha i hus, ødelegger ingenting,og eneste han kan mase etter, er kos. Da setter han seg rett fremfor deg,og stirrer Hund nr 2 er ei sheltie-tispe på 3år. Hun er en veldig simpel sjel og kan sitt,og gå å legg deg. Thats it Hun kom til meg i januar,men har kjent henne helt siden hun var 6uker. Hun er desverre ikke blitt stimulert nok tidligere,men har jobbet masse med selvtilliten hennes og den kommer seg. Inne er hun veldig stille og rolig, fotfølger deg gjerne,og en godbit ,så har du en venn for livet Hun går veldig fint overens med større barn, fra 6-7års alder. Mindre barn har vi og prøvd,det gkkk veldig fint, og hun viker unna når d blir for mye En veldigveldig simpel sjel,og enkel hund men hun er så søt at d gjør ingenting,pleier jeg å si Hundene kan passes separert,og sammen og de takler d fint Sheltien kan og gå løs,på oversiktelige plasser men jager katter utendørs. Inne vil hun leke I første omgang trenger jeg sårt pass ifra førstkommende helg,og max 14dager. Mulig mindre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FlippogRime Skrevet 23. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Juni 2012 Jeg bor utenfor Førde og er veldig fristet til å si ja til å passe sheltien av og til (Savner min egen..). Jeg må til Sogndal denne helgen, så då passer det litt dårlig, men du får si ifra hvis du mangler pass en annen helg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BareLinn Skrevet 23. Juni 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Juni 2012 Så kjekt å høre da Jeg skal nok alltids få noen til å ha henne over helgen,om du vil låne etter helgen Hun er en meget skjønn liten frøken,og veldig stille og rolig Om ikke så vil jeg gjerne hilse på deg,så vi kan bli kjent med deg Skal reise vekk den 27-28 eller 29.. Ikke bestemt enda. Og blir vekke max 2uker ifølge reisefolket Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 23. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Juni 2012 Hadde eg budd for meg sjølv, så skulle eg gjerne vert hundepasser. Men er allerede to i hus her fra før av desverre :/ Men lykke til med å finne nokon som kan passe dei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FlippogRime Skrevet 23. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Juni 2012 Bor du i førde eller florø? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BareLinn Skrevet 23. Juni 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Juni 2012 Jeg bor i Florø Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FlippogRime Skrevet 23. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Juni 2012 Ok Må tenke litt på å passe henne, jeg jobber fullt pluss en time pendling, så ho må isåfall være lenge alene her med en fremmed hund. Kanskje ho heller kan være her hvis du skal vekk noen helger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BareLinn Skrevet 23. Juni 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Juni 2012 Selvfølgelig Vi setter pris på det og vi Hvor bor du hen utenfor Førde? Hvilken retning? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FlippogRime Skrevet 23. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Juni 2012 Sande, på veg til Bergen/Vadheim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts