Gå til innhold
Hundesonen.no

for og bruksområde.


MarieR

Recommended Posts

etter og ha tenkt litt over dette, og sett litt på diverse temaer om hundefor.. Har hvilket for vi velger noe med hva vi skal bruke hunden til? til de som er mest aktive på denne delen av forumet, kan jeg hvertfall dele opp slik..

etter det jeg kom fram til, blir det i mitt hode ca, sånn:

Labb, olivers, precept osv: typisk brukshunder, som jobber mye, og der utsende ikke spiller den største rollen.

royal canin, eukanuba, og de såkalte "beste" forene: utstillingshunder osv. der pels og diverse er veldig viktig.

Det er jo selfølgelig nåkså induviduelt, men hve trur/mener dere om dette? :cry: Jeg har enda tilgode og lese/høre om en jeger feks som forer med royal.. :( men nå er jo ikke jeg den som er best opplyst innen hva folk forer på da :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har enda tilgode og lese/høre om en jeger feks som forer med royal.. :cry: men nå er jo ikke jeg den som er best opplyst innen hva folk forer på da :(

Noen jeg kjenner har en engelsk setter de bruker til jakt, og de forer med Royal Canin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker mer på hva som funker for Chicka, nå har hun perfekt pels hele

tiden og er ikke utstillingshund så jeg trenger ikke tenke på det, men hun får det foret som er av beste kvalitet for det...

Men når jeg får rasehunden (som skal på utstilling) så kommer den til å få for av best kvalitet den også, gidder ikke å spare penger på fôr, sett for mange bomme rått på det (feks ved å fôre med LABB eller friskies)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...