Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Kjære Oslo-soniser. Jeg er bonde i Oslo i sommer i forbindelse med sommerjobb i noen måneder, og kunne ikke finne ileggsålene mine før jeg skulle dra. Tenkte det kom til å gå kjempefint, for jeg får jo ikke så vondt, men neida. Frk. Tverrplattfot klarte nesten ikke gå i forigårs, masse trasking på asfalt gjør at det verker i alt fra legger til knær til rygg, og jeg har google Scholl "Firm Arch Support"-såler + Oslo som en gal uten godt resultat.

Det eneste jeg har funnet, er Medicus Plesner ved Tinghuset hvor jeg var i går; de hadde sålene men var utsolgt i min størrelse, og aaante ikke når de fikk dem igjen.

Sånn ser underverkene ut; de koster rundt 150 kr i Trondheim og 300 kr på Medicus Plesner, og utgjør en stor forskjell for min livskvalitet:

front.jpg

Håper noen kan hjelpe :ahappy:

Skrevet

Første treff på Google på "Scholl Oslo" var dette: http://oslopuls.afte...rticle21261.ece

Operapassasjen ligger ved Youngstorvet.

Du må være med å trene rally en dag!

Takk! Det skal sjekkes ut i dag :)

Kan godt være med å trene rally, men det må i så fall bli tørrtrening/barbakk :P Både hund og kjæreste er igjen i Trondheim :hmm:

Skrevet

Takk! Det skal sjekkes ut i dag :)

Kan godt være med å trene rally, men det må i så fall bli tørrtrening/barbakk :P Både hund og kjæreste er igjen i Trondheim :hmm:

Ikke no problem, jeg har en i reserve. ;)