Gå til innhold
Hundesonen.no

Smertefulle legger søker Schollsåler i Oslo


Pim
 Share

Recommended Posts

Kjære Oslo-soniser. Jeg er bonde i Oslo i sommer i forbindelse med sommerjobb i noen måneder, og kunne ikke finne ileggsålene mine før jeg skulle dra. Tenkte det kom til å gå kjempefint, for jeg får jo ikke så vondt, men neida. Frk. Tverrplattfot klarte nesten ikke gå i forigårs, masse trasking på asfalt gjør at det verker i alt fra legger til knær til rygg, og jeg har google Scholl "Firm Arch Support"-såler + Oslo som en gal uten godt resultat.

Det eneste jeg har funnet, er Medicus Plesner ved Tinghuset hvor jeg var i går; de hadde sålene men var utsolgt i min størrelse, og aaante ikke når de fikk dem igjen.

Sånn ser underverkene ut; de koster rundt 150 kr i Trondheim og 300 kr på Medicus Plesner, og utgjør en stor forskjell for min livskvalitet:

front.jpg

Håper noen kan hjelpe :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første treff på Google på "Scholl Oslo" var dette: http://oslopuls.afte...rticle21261.ece

Operapassasjen ligger ved Youngstorvet.

Du må være med å trene rally en dag!

Takk! Det skal sjekkes ut i dag :)

Kan godt være med å trene rally, men det må i så fall bli tørrtrening/barbakk :P Både hund og kjæreste er igjen i Trondheim :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...