Gå til innhold
Hundesonen.no

Lite, søtt tips: "Siklesmekke" til hund.


Guest Yellow
 Share

Recommended Posts

Guest Yellow

Flere kjøper tørkler til hundene sine, med et budskap på, eller rett og slett i et fint mønster beregnet til hund. Når hunden kanskje skal være med i et selskap for å "pynte litt opp" uten at det er ubehagelig eller i veien for hunden.

Men til de som har en liten eller medium stor hund, vil jeg anbefale trekantede siklesmekker beregnet til små barn/babyer, rett og slett. :-)

Mye bedre utvalg i mønster og søte tekster, og enkelte nettsteder kan man skrive/designe egne slike smekker, som en da kan skrive navn og tlf.-nummer på, så er det jo praktisk også å ha på hunden når h*n går løs.

Epla.no blant annet har mange forskjellige å velge mellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Epla.no blant annet har mange forskjellige å velge mellom.

****, hvor var alle de designer-smekkene for 12 år siden, da sønnen min var baby? Så aldri noe sånt da! :P

Hunden min får ikke smekke da... Trenger det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Yellow

****, hvor var alle de designer-smekkene for 12 år siden, da sønnen min var baby? Så aldri noe sånt da! :P

Hunden min får ikke smekke da... Trenger det ikke.

Nei, si det! Hehe, får jo nesten lyst på en liten en bare fordi det er så utrolig mye søtt tilbehør og bekledning til dem. :whistle:

Stjal en slik selv fra min mor, da en av foreldrene til barna hun tidligere passet hadde glemt det igjen og ble med på flyttelasset, og det passet perfekt til min hund. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...