Gå til innhold
Hundesonen.no

Geitene våre <3


Cathrine og Killja
 Share

Recommended Posts

Ååh, elsker geiter :wub: Og dine var utrooooolig fine! Ønsker meg geiter en gang! Velforeningen på boligfeltet jeg bor på eier en liten flokk med geiter som får gå i et skogholt her oppe på sommerstid (og er på en gård i nærheten på vintern), det er så utrolig koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig gjeng! :wub: Elsker geiter!

Ååh, elsker geiter :wub: Og dine var utrooooolig fine! Ønsker meg geiter en gang! Velforeningen på boligfeltet jeg bor på eier en liten flokk med geiter som får gå i et skogholt her oppe på sommerstid (og er på en gård i nærheten på vintern), det er så utrolig koselig!

Du bor ikke tilfeldigvis i nærheten av Estenstadmarka? Synes å huske at jeg så en flokk geiter der for noen år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bor ikke tilfeldigvis i nærheten av Estenstadmarka? Synes å huske at jeg så en flokk geiter der for noen år siden.

Stemmer det :) I fjor hadde vi både sauer og geiter, i år har bare geitene kommet, men satser på at det kommer noen sauer også etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...