Gå til innhold
Hundesonen.no

Akita lukter tydeligvis veldig godt...


Martine
 Share

Recommended Posts

Akita var ferdig med sin andre løpetid i starten av mai. I det siste har hannhunden vår vært mer interessert i henne enn normalt, og da vi møtte hannhunden til noen vi kjenner på lørdag, så var han VELDIG opptatt av henne. Løp etter henne, og skulle for det meste ri. I dag har Santo vært inpåsliten i perioder, så det har endt med at hun har måtte si i fra ganske tydelig flere ganger at det er hun ikke interessert i.

Hva er dette? Lukter hun fortsatt godt etter løpetiden? Trodde den lukten gikk bort ganske fort jeg, ikke at den henger igjen i over en måned? Det er vår første tispe, så jeg har virkelig ikke peiling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hang igjen godlukt på min tispe i bortimot tre uker etter endt løpetid, til tross for at jeg til og med dusjet og vasket henne to ganger for å få vekk lukten. Jeg trodde aldri det skulle gi seg. Men til slutt ga hannhundene opp, heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel 2 mnd siden Aïda løp, og nå dufter hun vidunderlig. Gutta skal slikke og jokke og er veldig interesserte. Hun er litt innbilt, ikke uvanlig at de lukter spennende da :) De fleste tisper blir innbildte i større eller mindre grad. Og noen tisper lukter bare godt hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mira har snart vært kastrert i 1,5 år og hun lukter kjempe godt for de fleste hannhunder vi møter som ikke kjenner henne godt. :w00t: De bli helt ville og skal jokke og slikke som gale.. Med de hannhundene som hun treffer regelmessig er det ikke noe tull med i hele tatt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mira har snart vært kastrert i 1,5 år og hun lukter kjempe godt for de fleste hannhunder vi møter som ikke kjenner henne godt. :w00t: De bli helt ville og skal jokke og slikke som gale.. Med de hannhundene som hun treffer regelmessig er det ikke noe tull med i hele tatt. :)

Sånn er det her også, de hun er sammen med regelmessig er det heller ikke noe tull med, unntatt Am Akita kjæresten hennes...han er helt :w00t: i henne, men ikke sånn hannhund gris, bare ekstra oppmerksom på hun :wub:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...