Gå til innhold
Hundesonen.no

Ok familievennlig campingplass med hytter i nærheten av Trondheim?

Recommended Posts

Skrevet

Nå ser det ut til at Lars og Soph skal være med å kjøre ned til NKK theim og da er det greit å finne et campingsted som er litt barnevennlig, hundevennlig og ikke så langt fra der utstillingen skal avholdes :) Regner med de fleste stedene er tatt, men er fortsatt verdt forsøket å finne en hytte tenker jeg.

Forslag :) ?

Skrevet

Den så trivelig ut, kanskje vi skal sove der, vi skal jo på NTK på Åsen idrettspark, og det er kanskje sånn midt i mellom Leangen og den?

Akkurat det kan jeg ikke si deg.. Aner ikke hvor Åsen idrettspark er hen :P

Skrevet

Akkurat det kan jeg ikke si deg.. Aner ikke hvor Åsen idrettspark er hen :P

Jeg hører noe rykter om Verdal :lol: Heey, du skal jo liksom være Trønder kjentdama mi!
Skrevet

Jeg hører noe rykter om Verdal :lol: Heey, du skal jo liksom være Trønder kjentdama mi!

Verdal er et stykke unna :P Dårlig deal hvis de skal ha spesial og ikke hatt det i nærområdet til trondheim vel? :P

Og kjentdame.. ehm.. jeg har bodd her i noen år og fortsatt dårlig kjent :P men overrasker meg selv innimellom da :lol:

Skrevet

Verdal er et stykke unna :P Dårlig deal hvis de skal ha spesial og ikke hatt det i nærområdet til trondheim vel? :P

Og kjentdame.. ehm.. jeg har bodd her i noen år og fortsatt dårlig kjent :P men overrasker meg selv innimellom da :lol:

Jeg fant kart, Stjørdal, Verdal same shitt :lol:http://maps.google.no/maps?saddr=63.611470,+11.051972&daddr=V%C3%A6rnes+Flystasjon,+Stj%C3%B8rdal&hl=no&ie=UTF8&ll=63.61046,11.051517&spn=0.010205,0.042272&sll=63.611468,11.051983&sspn=0.001276,0.005284&geocode=FU6iygMdxKOoAA%3BFe9ByAMddJamACE1radex6jAyQ&oq=V%C3%A6rnes&t=m&mra=ls&z=15
Skrevet

Tror nok at det er grei avstand til begge utstillingene fra den campingplassen ja :) Utstillinga er sånn ca midt imellom verdal og stjørdal :P

Da vetoer jeg for den campingplassen, så får bare de andre i følge være enige :lol:
  • Like 1
Skrevet

Den så trivelig ut, kanskje vi skal sove der, vi skal jo på NTK på Åsen idrettspark, og det er kanskje sånn midt i mellom Leangen og den?

tipper det er 4-5 mil fra storsand til åsen sentrum vertfall. Er det på stjørdal er det vell rundt 2mil kanskje litt mer :-) men uansett om det er på åsen eller stjørdal går det helt fint og kjøre derfra, relativt fin veg utover :-)
  • Like 1
Skrevet

tipper det er 4-5 mil fra storsand til åsen sentrum vertfall. Er det på stjørdal er det vell rundt 2mil kanskje litt mer :-) men uansett om det er på åsen eller stjørdal går det helt fint og kjøre derfra, relativt fin veg utover :-)

Da går vi for den :D
Skrevet

Det er ikke den nærmeste, men kanskje den koseligste for en familie :)

http://www.storsandcamping.no/

Vi fikk plass! De hadde bare liten hytte igjen, men vi får det vel til på en eller annen måte :lol:

Edit;

Det er visst skilt soverom og stue, DA går det. Puh, begynte å lure litt hvordan det skulle gå med Colliesene og terrierne sammen i en bitteliten hytte :lol:

Skrevet

Vi fikk plass! De hadde bare liten hytte igjen, men vi får det vel til på en eller annen måte :lol:

Edit;

Det er visst skilt soverom og stue, DA går det. Puh, begynte å lure litt hvordan det skulle gå med Colliesene og terrierne sammen i en bitteliten hytte :lol:

Så bra :D