Guest LXT Skrevet 12. Juni 2012 Rapporter Skrevet 12. Juni 2012 Jeg prøver igjen jeg Jeg har lyst til å trene på lørdag, noen flere? Ekebergsletta/Bogstad camping for eks? Siter
simira Skrevet 12. Juni 2012 Rapporter Skrevet 12. Juni 2012 Lørdag er det "konkurransetrening" i Sandefjord. Men har planer om å dra med de som vil og trene rally gjennom sommeren, i mangel av organisert trening. Siter
Guest LXT Skrevet 12. Juni 2012 Rapporter Skrevet 12. Juni 2012 Men Sandefjord er så langt unna, så da håper jeg noen flere vil trene i nærheten Er med på treninger i sommer, men blir vanlig Lp på meg Siter
Martine Skrevet 12. Juni 2012 Rapporter Skrevet 12. Juni 2012 Vi vil trene! Men vi konkurrerer ikke enda, da Siter
Guest LXT Skrevet 12. Juni 2012 Rapporter Skrevet 12. Juni 2012 Vi vil trene! Men vi konkurrerer ikke enda, da Neida men det gjør jo ingen ting Siter
Anette Skrevet 12. Juni 2012 Rapporter Skrevet 12. Juni 2012 Simira mener trening fordi det er konkurranse i sandefjord i rally, lp og alt egentlig. Jeg er ikke med til lørdagen desverre med mindre et mirakel skjer. Men jeg og pia er med i sommer altså. Jeg må bare... Siter
Monica123 Skrevet 12. Juni 2012 Rapporter Skrevet 12. Juni 2012 Æsj da kan jeg ikke..Dagen før utstillingen og da har jeg mer enn nok og gjøre Siter
Martine Skrevet 13. Juni 2012 Rapporter Skrevet 13. Juni 2012 Vi blir gjerne med, altså Men vi bor på Kjelsås, og vi har en ganske stor slette rett ved oss. Det er en del folk der som spiller fotball osv på hverdager, men ikke såå mange der i helgene faktisk. Kunne det vært noe? Det er veier rundt, men sletta er ganske stor. Det heter Myrerjordet. Det blir litt lettere for meg, med tanke på baby og hunder, hvis ikke samboeren vil være med Siter
Anette Skrevet 13. Juni 2012 Rapporter Skrevet 13. Juni 2012 åååååååh.kan vi ikke trene utenfor riksen? joooo så kan jeg se på neida. Sent from my Transformer TF101 using Tapatalk 2 Siter
Recommended Posts