Gå til innhold
Hundesonen.no

Voks.


Annegru
 Share

Recommended Posts

Hos meg er de borte en stund. Nå er det 1,5 uke siden jeg vokset og fortsatt ingen hår, verken under armer eller beina.

Heldig du!

Off. Jeg synes nå det høres skummelt ut, jeg, da. Må tygge litt på det og se om jeg tør. Og så tror jeg nok det blir salong her, altså, for dette tør jeg ikke prøve selv. Ser for meg megakatastrofe på badet, med eller uten medhjelpere... :|

Utrolig praktisk å kjøpe brudekjole som går til midt på leggen, merker jeg nå, med de leggene mine... :P

Det kommer til å gå veldig bra! Begynn på salong. De er veldig raske og effektive :) Hjemmevoksing kan bli en vond affære hvis man nøler og ikke drar av stripsene fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser og for meg at det gjør kjempevondt under armene. Hunden er jo så mye mer følsom der.

Leggene derimot har jeg tatt noen ganger. Lenge siden nå, men etter å ha tatt de 2-3 ganger, tok det mange måneder før de var helt tilbake til normal igjen. Hårene ble mye tynnere, mykere og færre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvordan er det å vokse bikinilinjen, er det mindre irritabelt enn å barbere?

Har aldri prøvd voks, men lurer på om jeg skal prøve det snart jeg! Synes jeg nesten må barbere leggene hver dag.

Bikinikanten er vond de første par tre gangene, helt ærlig, men det går greit. Etterhvert er det helt greit. MEN der er det litt viktig å gjøre det rett, synes jeg, for der er det så lett at det blir vondt, så jeg ville anbefale å få gjort det i en salong den første gangen. Følg godt med og spør for å gjøre det riktig. (Men det er ingen heksekunst, for all del.)

Jeg liker ikke barbering, hårene vokser fort ut igjen, huden blir irritabel osv. Varmvoks (linken jeg la ved) har jeg brukt i mange år og er veldig fornøyd.

Endret av madam mim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri i livet om jeg går til noen for å få gjort det :lol: jeg grøsser av tanken! Egentlig er kanskje hårfjerningskrem bedre til bikinikanten, kom på at jeg pleier jo å bruke det en sjelden gang. Men er sikkert ikke så bra de greiene der, så tenker på legger og sånn er barbering/voksing best for kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri i livet om jeg går til noen for å få gjort det :lol: jeg grøsser av tanken! Egentlig er kanskje hårfjerningskrem bedre til bikinikanten, kom på at jeg pleier jo å bruke det en sjelden gang. Men er sikkert ikke så bra de greiene der, så tenker på legger og sånn er barbering/voksing best for kroppen.

Tror det finnes hårfjerningskrem som er for slike kroppssoner, som da er mye billigere. Men tror jeg ville skaffet et veldig "snilt" produkt, for sånn som vanlig hårfjerningskrem lukter så må det være masse spesielle kjemikalier i det :P

Det er jo smak og behag, og man må jo bare finne det som passer for en selv :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri i livet om jeg går til noen for å få gjort det :lol: jeg grøsser av tanken! Egentlig er kanskje hårfjerningskrem bedre til bikinikanten, kom på at jeg pleier jo å bruke det en sjelden gang. Men er sikkert ikke så bra de greiene der, så tenker på legger og sånn er barbering/voksing best for kroppen.

Pingle :getlost:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...