Gå til innhold
Hundesonen.no

Bursdagspresang til mor


HHC
 Share

Recommended Posts

Trenger sårt hjelp til å finne en bursdagspresang til mor - en måned på etterskudd (ville ikke kjøpe i Lillehammer):

* I sekstiårene

* Stramt studentbudsjett

* Fått gavekort på husvask etc. mange ganger tidligere

* Ingen store interesser utenom hund (dog i begrenset omfang)

* Lektor på vgs (om noen skulle tenke ut noe smart til kontoret etc).

* Kan ikke kjøpes over nett, siden jeg må ha den i morgen.

Tips kjære sonen? Litt desperat :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Invitasjon til å spise ute.

Lage en bedre middag for henne.

Gi henne en opplevelse. F.eks. bestem dere for en dag dere skal tilbringe sammen hvor dere kan gå på kino, museer eller aktiviteter og så spise middag sammen etterpå.

Gi henne en "fruktkurv" med frukt, snacks, vin, småting som kan passe til henne.

Gavekort på sportsbutikk e.l. hvis hun liker å trene/gå tur.

DVDer, bøker(om hund?), ting til huset(et pledd f.eks.)

Ehm, ja, tom for ideer. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gavekort på noe spagreier?

fotbehandling, hudpleie etc.?

Var planen, helt til flytting kostet litt ekstra i mai måned, og feriepengene har jo ikke meldt sin ankomst :(

Invitasjon til å spise ute.

Lage en bedre middag for henne.

Gi henne en opplevelse. F.eks. bestem dere for en dag dere skal tilbringe sammen hvor dere kan gå på kino, museer eller aktiviteter og så spise middag sammen etterpå.

Gi henne en "fruktkurv" med frukt, snacks, vin, småting som kan passe til henne.

Gavekort på sportsbutikk e.l. hvis hun liker å trene/gå tur.

DVDer, bøker(om hund?), ting til huset(et pledd f.eks.)

Ehm, ja, tom for ideer. :P

Bedre enn hva jeg kunne komme opp med i allefall, takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gavekort på tur til NKK Bjerke med opphold. Da har du tid på deg til å finne rimelig bosted også.

Jeg skal tenke på den, men kanskje til en annen utstilling med dommer for oss :P

Eneste problemet er vel at vi må kjøre mammas bil pga hundebur. Men å betale hotell og mat er vel fint det også? God idè! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å dekke hotell og mat er supert når man skal på utstilling. Da kan dere jo ta en ekstra fin middag f.eks. Er man interessert i hund er slike ting noe som er ok, mener jeg da. Og man trenger jo ikke NKK Bjerke, det er jo masse utstillinger landet over hele året :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å dekke hotell og mat er supert når man skal på utstilling. Da kan dere jo ta en ekstra fin middag f.eks. Er man interessert i hund er slike ting noe som er ok, mener jeg da. Og man trenger jo ikke NKK Bjerke, det er jo masse utstillinger landet over hele året :-)

NKK Hamar, siden jeg bor på Lillehammer liksom? :lol:

Igjen, takk for tips - kan jo alltids love god middag her jeg bor og gi en flaske vin i morgen ved siden av ;)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...