Gå til innhold
Hundesonen.no

(Østlandet) Hastepass av 5 mnd gammel stabyhountispe i fra torsdag 07.06


Jankaa
 Share

Recommended Posts

Da hun jeg hadde avtale med om pass plutselig ikke kunne allikevel (fikk jeg beskjed om istad..) står jeg nå uten hundepass fra torsdag (i dag) til fredag/lørdag/søndag, litt avhenging av hvor du bor, og når samboeren min har mulighet til å hente henne. Jeg skjønner at dette er et skudd i blinde, men jeg skulle virkelig gjerne fått gjennomført den familieferien jeg nå har spart opp til..

Malle, som hunden min heter, er 5 mnd, og har en positiv innstilling til alt som har puls, eller er laget av plast for den del, slik de fleste valper er. Hun er lett å ha i hus, og ... ja. Om du kunne ha mulighet til dette, send meg en PM og still gjerne spørsmål om du skulle ha det.

Pokker ta dumme hundepassere som gir beng... :no:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hun jeg hadde avtale med om pass plutselig ikke kunne allikevel (fikk jeg beskjed om istad..) står jeg nå uten hundepass fra torsdag (i dag) til fredag/lørdag/søndag, litt avhenging av hvor du bor, og når samboeren min har mulighet til å hente henne. Jeg skjønner at dette er et skudd i blinde, men jeg skulle virkelig gjerne fått gjennomført den familieferien jeg nå har spart opp til..

Malle, som hunden min heter, er 5 mnd, og har en positiv innstilling til alt som har puls, eller er laget av plast for den del, slik de fleste valper er. Hun er lett å ha i hus, og ... ja. Om du kunne ha mulighet til dette, send meg en PM og still gjerne spørsmål om du skulle ha det.

Pokker ta dumme hundepassere som gir beng... :no:

Kan nok fint passe jeg altså :) Samboer er borte den helgen og jeg tror Yaris hadde satt pris på selskapet :)

Samt at jeg har en fin valpesikker gang som er lett å fjerne for ting som valper liker!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan nok fint passe jeg altså Samboer er borte den helgen og jeg tror Yaris hadde satt pris på selskapet

Samt at jeg har en fin valpesikker gang som er lett å fjerne for ting som valper liker!

Kan du det? :o: :D :D :D

Vel. Hvordan gjør vi det slik rent praktisk? Jobber du til noe spesielt tidspunkt i dag? Når vil du ha henne?

Sent from my ST17i using Tapatalk 2

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du det? :o: :D :D :D

Vel. Hvordan gjør vi det slik rent praktisk? Jobber du til noe spesielt tidspunkt i dag? Når vil du ha henne?

Sent from my ST17i using Tapatalk 2

Jobber til kl 1500 idag, så bare etter det engang :)

Bor jo i Bærum så vet ikke hva som er lettest i forhold til levering, skal også muligens ta litt avspasering idag grunnet lite søvn inatt. Men tlf nr mitt er ihvertfall 97944803, men jeg er ofte innom sonen på jobb :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...