Pekejeger Skrevet 4. Juni 2012 Rapporter Skrevet 4. Juni 2012 Hei jeg lurte på om noen viste hvordan rase det er i kongen av queens spencer sin http://www.youtube.com/watch?v=VAseJpW9oJk&feature=relmfu Se på førsten så vil du se den Siter
Pekejeger Skrevet 4. Juni 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Juni 2012 Jeg syntes det lignet også . Men den virket litt høyere og litt annerledes . its a nice mix i guess Fin var den vertfall Siter
MaritaS Skrevet 4. Juni 2012 Rapporter Skrevet 4. Juni 2012 Renraset beagle trur jeg. Den er i alle fall helt lik de vi har på skolen. Prata med en fyr med en beagle som var mye tyngre enn den der, han sa det fantes to typer: den slanke og den litt større med tykkere ben. Siter
Ane Skrevet 4. Juni 2012 Rapporter Skrevet 4. Juni 2012 Renraset beagle trur jeg. Den er i alle fall helt lik de vi har på skolen. Prata med en fyr med en beagle som var mye tyngre enn den der, han sa det fantes to typer: den slanke og den litt større med tykkere ben. Beagler på skolen? Siter
MaritaS Skrevet 4. Juni 2012 Rapporter Skrevet 4. Juni 2012 Beagler på skolen? Ja, de er fungerende maskotter Siter
Ane Skrevet 4. Juni 2012 Rapporter Skrevet 4. Juni 2012 Ja, de er fungerende maskotter Ah Reddede forsøkshunder eller? Siter
Recommended Posts