Gå til innhold
Hundesonen.no

Tips til alle hunde elskere i Oslo !


Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Har aldri opplevd at hundene mine har reagert på ilder? Har to ildere jeg, og hatt x antall hunder inn og ut av kåken, alt fra chihuahua til dobermann. Kanskje det er annerledes fordi jeg har to tisper (ilderne) og de er steriliserte? Mulig hunder ikke bryr seg så mye da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maria: Her har de nesten bare tropehagen zoo barfy og det er jo heeelt elendig. Der har de jo ingenting. Er det forresten noen som vet om noen bra dyrebutikker i Trøndelag?

Hmm.. nå har ikke jeg sett så mye etter hundeutstyr på de dyrebutikkene jeg har vært på, siden jeg kjøpte de mest nødvendige tingene på sportsbutikken her jeg bor (minst like stort utvalg som tropehagen)

Men jeg har vært endel på "dyrenes verden" på Tiller, når jeg har kjøpt ting til kaninene, marsvina og katta. De har bredt utvalg til de dyrene ihvertfall, så jeg regner med de har endel til hund også!

En stooor butikk ihvertfall, liker meg kjempegodt der :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. nå har ikke jeg sett så mye etter hundeutstyr på de dyrebutikkene jeg har vært på, siden jeg kjøpte de mest nødvendige tingene på sportsbutikken her jeg bor (minst like stort utvalg som tropehagen)

Men jeg har vært endel på "dyrenes verden" på Tiller, når jeg har kjøpt ting til kaninene, marsvina og katta. De har bredt utvalg til de dyrene ihvertfall, så jeg regner med de har endel til hund også!

En stooor butikk ihvertfall, liker meg kjempegodt der :lol:

Ja, Dyrenes Verden liker jeg også kjempegodt! De har masse rart der. Det er jo den største dyrebutikken i norge, faktisk. De har ikke så mye til miniatyrhunder der, men de har en del annet i alle fall.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker dere om den i Trondheim? På Dyrenes Verden i Trondheim er 90 % av alle artiklene fra Zoopartner. De bruker butikken som showroom for Zoopartner forhandlere. Daglig Leder der er også daglig leder for Zoopartner AS, Ole-et eller annet.

Var der i oktober i fjor på varemesse med klinikken. Synes butikken er helmax, alle de beste kvalitetsmerkene, + et utvalg av flotte men billigere varianter, flotte friske fugler/fisk og dyr, med STOR kompetanse og kunnskap på alle områder! Dit skal jeg igjen! Også er det snålt å få direkte ekspedering av menneskene som jeg vanligvis bare snakker med/bestiller fra via tlf/faks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker dere om den i Trondheim? På Dyrenes Verden i Trondheim er 90 % av alle artiklene fra Zoopartner. De bruker butikken som showroom for Zoopartner forhandlere. Daglig Leder der er også daglig leder for Zoopartner AS, Ole-et eller annet.

Var der i oktober i fjor på varemesse med klinikken. Synes butikken er helmax, alle de beste kvalitetsmerkene, + et utvalg av flotte men billigere varianter, flotte friske fugler/fisk og dyr, med STOR kompetanse og kunnskap på alle områder! Dit skal jeg igjen! Også er det snålt å få direkte ekspedering av menneskene som jeg vanligvis bare snakker med/bestiller fra via tlf/faks.

LOL - vi var på samme messe...hihihi..... :):lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker dere om den i Trondheim?

Jepp, den i Trondheim :lol:

Jeg passet på å skryte betjeningen og butikken opp i skyene når jeg var der sist. Store flotte bur til hver enkelt kanin (aner ikke hvor mange ganger jeg har blitt sint på de på tropehagen ang nettopp dette..) Bra utvalg til alle slags dyr, og prisene er ikke ille!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, den i Trondheim :lol:

Jeg passet på å skryte betjeningen og butikken opp i skyene når jeg var der sist. Store flotte bur til hver enkelt kanin (aner ikke hvor mange ganger jeg har blitt sint på de på tropehagen ang nettopp dette..) Bra utvalg til alle slags dyr, og prisene er ikke ille!

kan noen si meg hvor den ligger? siden jeg tankte jeg skulle ta meg entur når jeg skal oppover på hundeutstilling 25-26 juni :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en butikk her i stavanger. Heter stavanger akvarieforetning.

Hater den butikken. Dyrene er i SMÅ bur. Og kaninen kan være 2-3 i same bur som er ment på marsvin. (små innebur)

Synes så synd på dyrene. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan noen si meg hvor den ligger? siden jeg tankte jeg skulle ta meg entur når jeg skal oppover på hundeutstilling 25-26 juni :(

Ikke så langt fra Leangen, Kristina :)

Legger inn linken til et kart. Litt vanskelig å fortstå kanskje, men du finner både Leangen og Lade på kartet :D Tar vel max 5 min med bil dit :(

http://www.hvor.no/kart/sok/?q=Leangen&coo...SBUcm9uZGhlaW0=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

linken funka ikke ina.. men om jeg ser deg der så kan du jo forklare veien. Og siden det bare er 5 min unna så er det vell ikke no problem å spørre noen om veien heller. :lol: gleder meg allerede :( Jeg elsker å kjøpe ting til lunah :)

og anngående den butikken i oslo, så var jeg der foro 2 uker sida elns. Og hun dama som var der hadde skikkelig peiling på hund hvertfall, og god service :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

linken funka ikke ina.. men om jeg ser deg der så kan du jo forklare veien.

Døh! Når du først er i Trondheim, og jeg kommer dit, så skal jeg sannelig hilse på deg og Lunah ja! Ikke noe unnaluring her *lol*

Mari ville også være med innover, hun kjører vettu (noen har førerkort i motsetning til meg, host..) og da kan hun sikkert kjøre oss bort til dyrenes verden! For jeg skal bruke penger..!

Elsker også å handle ting til Eso. Selv om jeg har vært hundeeier i bare en uke, så er det endel "unødvendig" utstyr som allerede har kommet i hus.. hihi.. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Døh! Når du først er i Trondheim, og jeg kommer dit, så skal jeg sannelig hilse på deg og Lunah ja! Ikke noe unnaluring her *lol*

Mari ville også være med innover, hun kjører vettu (noen har førerkort i motsetning til meg, host..) og da kan hun sikkert kjøre oss bort til dyrenes verden! For jeg skal bruke penger..!

Elsker også å handle ting til Eso. Selv om jeg har vært hundeeier i bare en uke, så er det endel "unødvendig" utstyr som allerede har kommet i hus.. hihi.. :oops:

Ja det blir bra!

jeg tror jeg er shopaholicer :lol: Ja, allså, jeg forventer å se deg der, mari å :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

**** at ikke jeg visste hvem du var der og da.. Kunne vært artig å treffes! Hvilken av selgerne i Zoopartner bruker du? Kenneth er min yndling, han "patruljerer" i Telemark, Vestfold, Aust Agder og Oslo.

Fikk prøve der oppe på Espree produktene, må si jeg ble imponert! Ikke over parfymene og det tullet, men på shampoene og sårsalva og alt det. Hesteutstyret fra Cleveland kan vel diskuteres dog.. #-o

LOL - vi var på samme messe...hihihi..... ;);)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CHARLOTTE: ;) selv liker jeg Preben, sjønningen! Han er så snill atte. Ikke så ofte jeg ringer til Zoopartner, fakser mest, så Preben blir den jeg snakker mest med.

Vi har inne hele serien til Espree`(bortsett fra parfyme self) og selger godt av denne. ;) jeg har selv prøvd potevoksen (kjempegod og drøy), spray på bandasjen (genialt), og så kunne jeg ikke dy meg på å kjøpe den gode berry delight shampoen..hihhi...den lukter sååå godt,og så er den god og!

;)

Han som selger dem Ricco hundeproduktene har faktisk en dobertispe, helkupert sort fra russland - fin tispe - jeg snakket endel med dem der oppe,og har inne lærselen deres og noen lærhalsbånd..de fine brede!

Cleveland dekkener til hest er ok - billig og greie. Utstyret dems til rytter derimot, er jo bare herming...ikkeno holdbart i det hele tatt...de har derimot tatt inn en meget smart grime! Den horsemanship grima - men man skal vite åssen bruke den og da..og det vet ikke selgerene til zoopartner..hihih... :wink::x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Preben kjenner jeg ikke :/ Hvor i landet er butikken din?

Bruker valpesjampoen jeg da, den drar ut all møkka samtidig som hun ikke mister fettlaget i pelsen. Så lukter hun naturlig etterpå, ikke barbie som hun lukter av feks Ring 5.

Det var mest utstyret til rytter til jeg tenkte på! Bare ræl alt sammen, utenom den NHS-grima ja... Snakket med en av selgerne der som hadde kupert dobermann. Så jeg ble selvfølgelig stående å bable med han en stund ;)

CHARLOTTE: ;) selv liker jeg Preben, sjønningen! Han er så snill atte. Ikke så ofte jeg ringer til Zoopartner, fakser mest, så Preben blir den jeg snakker mest med.

Vi har inne hele serien til Espree`(bortsett fra parfyme self) og selger godt av denne. ;) jeg har selv prøvd potevoksen (kjempegod og drøy), spray på bandasjen (genialt), og så kunne jeg ikke dy meg på å kjøpe den gode berry delight shampoen..hihhi...den lukter sååå godt,og så er den god og!

:x

Han som selger dem Ricco hundeproduktene har faktisk en dobertispe, helkupert sort fra russland - fin tispe - jeg snakket endel med dem der oppe,og har inne lærselen deres og noen lærhalsbånd..de fine brede!

Cleveland dekkener til hest er ok - billig og greie. Utstyret dems til rytter derimot, er jo bare herming...ikkeno holdbart i det hele tatt...de har derimot tatt inn en meget smart grime! Den horsemanship grima - men man skal vite åssen bruke den og da..og det vet ikke selgerene til zoopartner..hihih... :wink::x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Preben kjenner jeg ikke :/  Hvor i landet er butikken din?  

Bruker valpesjampoen jeg da, den drar ut all møkka samtidig som hun ikke mister fettlaget i pelsen. Så lukter hun naturlig etterpå, ikke barbie som hun lukter av feks Ring 5.

Det var mest utstyret til rytter til jeg tenkte på! Bare ræl alt sammen, utenom den NHS-grima ja... Snakket med en av selgerne der som hadde kupert dobermann. Så jeg ble selvfølgelig stående å bable med han en stund :)

Vi holder til i Bæææærgen... :wink::D -hør etter oss på neste messe..hihih...(vi er litt høylytte.. :roll: ) -men om hundene er møkkete, så har jo Espree` en shampo godt egnet til dette, som også er så mild at den kan brukes hver dag - det kan jo forsåvidt de fleste tingene i den serien. :)

Ring 5 serien hadde kun aloe shampoen som var no syns jeg,og vi har nok snakka med samme selger, for såvidt jeg vet, er han den eneste som har kupert dobber av dem.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...