Gå til innhold
Hundesonen.no

Papillonen Gizmo

Tine

Recommended Posts

Skrevet

Har nettopp fått meg ein papillon han :) Kjempe herlige hunder, andre som vurderer å kjøpe seg hund kjøp dere papillon :P

• 1 month later...
Skrevet

Papilloner er noen kjempe energi bomber, kjempe herlig å se på de når, de får springe bygene sine hehe:P jeg er kjempe fornøy med rasen kunne egentlig ikke tenkt meg ein annen rase nå:P Gizmo er blitt en real koze gutt...

Skrevet

Tusen takk.. Nei det er litt spesiell farge på han, faren er helt brun helt nydelig slik som Gizmo :(;):P Jeg syns fargen er kjempe fin...Liker de andre fargene og, men denne fargen gjør han så spesiell :P litt uten om det vanlige...

• 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...
Skrevet

Nye bilder av Gizmo 8 mnd... Vi var på skogs tur i dag :)

Pinne er gøy...

pinne5kz.jpg

Pinne er så namme nam

str6rs.jpg

Vakre gutten min :D

vann28sw.jpg

Bading er gøy :P

vann5cr.jpg

I farta

farta0dp.jpg

Hva som er nedi der da? :P

myra4tz.jpg

Så bader han litt :P

bading2wj.jpg

Skrevet

Ja en smule han så etter myrer hele veien hjem så det første jeg måtte var å vaske han når jeg kom hjem :)

Skrevet

Så nydelig han er! Også så fine bilder du fikk tatt på turen!

Han passet virkelig til å ha pinne i munnen, kule gutten!

Skrevet

Ja en god gutt, han har fått en spesiell plass i hjertet mitt og vil alltid ha den plassen :) ^_^ Han elsker å bade faktisk noe jeg trodde han ikke ville like.

Skrevet

Wow, for en herlig ,liten gutt :D Nydelig, som du sier, så var fargene hans veldig fine :D Han var jo kjempesøt sammen med pusen da, der de sov så godt.. :wacko:

Skrevet

Takk for det :D Ja han og katten er bestevenner kan nesten ikke være uten hverandre. Om ikke katten finner Gizmo så skriker han, om Gizmo ikke finner pus så leter han :wacko:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Takk. Er ikke så flink i norsk.
    • Legitime = oppriktige/riktige i følge lover og regler.
    • Det finnes mange gode bøker og kurs om språk. Turid Rugaas har "På talefot med hunden" og "Bjeffing - språket som høres".  Dette er også en god jeg har i bokhylla www.dogwise.com/the-language-of-dogs-understanding-canine-body-language-and-other-communication-signals-dvd-set/ Hvis du bor på østlandet kan jeg på det varmeste anbefale språkkurset til Lundqvist hundeskole. Jeg har gått det to ganger og det er utrolig lærerikt. Det avhenger veldig av individene om de kan ordne opp selv eller ikke. Så lenge hundene oppfører seg ok mot hverandre og tar hverandres signaler så er det ok. Om det er stor forskjell i alder og adferd på dem så trenger de ofte litt hjelp for å fungere sammen. Jeg mener uansett at det er eierens ansvar å sørge for at alle hundene trives og har det greit, og ingen hunder skal være nødt til å sloss for plassen sin eller mistrives i flokken.
    • De som har flere hunder enn tre og som lever i flokk. Lar dere flokken ordne opp i alt selv? Eller tar dere helt styringa? Blir det værre da? Ønsker kun å lære mere om hundespråk.
    • Hva betyr legit? Betyr det at de er greie?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...