Gå til innhold
Hundesonen.no

Papillonen Gizmo

Tine

Recommended Posts

Skrevet

Har nettopp fått meg ein papillon han :) Kjempe herlige hunder, andre som vurderer å kjøpe seg hund kjøp dere papillon :P

• 1 month later...
Skrevet

Papilloner er noen kjempe energi bomber, kjempe herlig å se på de når, de får springe bygene sine hehe:P jeg er kjempe fornøy med rasen kunne egentlig ikke tenkt meg ein annen rase nå:P Gizmo er blitt en real koze gutt...

Skrevet

Tusen takk.. Nei det er litt spesiell farge på han, faren er helt brun helt nydelig slik som Gizmo :(;):P Jeg syns fargen er kjempe fin...Liker de andre fargene og, men denne fargen gjør han så spesiell :P litt uten om det vanlige...

• 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...
Skrevet

Nye bilder av Gizmo 8 mnd... Vi var på skogs tur i dag :)

Pinne er gøy...

pinne5kz.jpg

Pinne er så namme nam

str6rs.jpg

Vakre gutten min :D

vann28sw.jpg

Bading er gøy :P

vann5cr.jpg

I farta

farta0dp.jpg

Hva som er nedi der da? :P

myra4tz.jpg

Så bader han litt :P

bading2wj.jpg

Skrevet

Ja en smule han så etter myrer hele veien hjem så det første jeg måtte var å vaske han når jeg kom hjem :)

Skrevet

Så nydelig han er! Også så fine bilder du fikk tatt på turen!

Han passet virkelig til å ha pinne i munnen, kule gutten!

Skrevet

Ja en god gutt, han har fått en spesiell plass i hjertet mitt og vil alltid ha den plassen :) ^_^ Han elsker å bade faktisk noe jeg trodde han ikke ville like.

Skrevet

Wow, for en herlig ,liten gutt :D Nydelig, som du sier, så var fargene hans veldig fine :D Han var jo kjempesøt sammen med pusen da, der de sov så godt.. :wacko:

Skrevet

Takk for det :D Ja han og katten er bestevenner kan nesten ikke være uten hverandre. Om ikke katten finner Gizmo så skriker han, om Gizmo ikke finner pus så leter han :wacko:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...