Mumriken Skrevet 12. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2012 Hei. Lagde en tråd for noen dager siden som gjerne kan slettes. Hvordan gjør jeg det? Ser ikke noen sletteknapp her inne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 12. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2012 Du kan personlig ikke slette ting, men om du trykker rapport på det innlegget/startinnlegget i en tråd du vil slette så kan moderatorene hjelpe til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 12. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2012 Rapportere den til moderator. Men i hovedsak slettes ikke tråder som ikke bryter med reglene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumriken Skrevet 12. Mai 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2012 Ok. Som Justisia kommenterte så oppdaget jeg først etterpå at saken var fra 2008 og da ble den brått litt mindre aktuell Tenkte derfor at den kunne slettes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 12. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2012 Ok. Som Justisia kommenterte så oppdaget jeg først etterpå at saken var fra 2008 og da ble den brått litt mindre aktuell Tenkte derfor at den kunne slettes. bare å rapportere den inn vi tar stilling uansett og ser på saken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 12. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2012 Ok. Som Justisia kommenterte så oppdaget jeg først etterpå at saken var fra 2008 og da ble den brått litt mindre aktuell Tenkte derfor at den kunne slettes. Hvis det gjelder tråden om dyreeierserftifikat i Sveits så ble den stengt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumriken Skrevet 12. Mai 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2012 Ja det gjelder den Supert det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts