Gå til innhold
Hundesonen.no

Stem på Lillehammer Brukshundklubb


LinL
 Share

Recommended Posts

Stem på oss da :D Man må inn gjennom facebook da, og godkjenne nesten som man gjør med app'ene, men vi blir så hjertens glade hvis noen vil hjelpe oss :D kom igjen soniser :heart:

https://www.facebook.com/sb1gudbrandsdal/app_420217364673654?app_data=8D6A94FB-A244-3144-AAB10F4D5199A61F

(kopierer teksten jeg)

Vi er en brukshundklubb med ca. 350 medlemmer. Vi har mange varierte tilbud, og med medlemmer i alle aldre. Vi har faste treninger i rallylydighet, lydighet, agility, sportrening, trekkhund, og valpeslipp. Dette er et lavterskeltilbud med lav medlemskontigent, for at alle som vil skal kunne være med. Vi har mange kurs i klubbens egen regi, og medlemmer stiller opp som instruktører for egne og nye medlemmer på dugnad. Vi har aktivitetstilbud på alle nivåer, fra hund og kos til konkurransegrupper. Denne våren må vi bygge oss nytt klubbhus, da det gamle er fullt av muggsopp etter vårflommen i fjor. Vi er avhengige av brakker som kurslokaler for at vi skal kunne opprettholde aktiviteten i klubben. Dette er et stort økonomisk løft for klubben, med utgift på 200.000,- Lillehammer brukshundklubb er en klubb hvor det skal være godt å være for både to og firbeinte, gammel og ung.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillehammer, åh Lillehammer/mitt hjerte alltid, vil stå i flammer! :wub:

men jeg er allergisk mot sånne godkjenne-ting på facebook så nada stemmer, beklager :aww:

Ditto, forferdelig synd med slike systemer. Uønsket for noen, eksluderende for de som ikke har fb...

Ellers virker det som klubben gjør en super jobb her oppe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...